قابلیت‌های حلقه هوشمند سامسونگ در اپلیکیشن سامسونگ Health فاش شد

سامسونگ حدود چند ماه پیش از حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ رونمایی کرده بود.این شرکت قصد دارد در رویداد آنپکد خود در تاریخ ۲۰ تیر ماه از این حلقه هوشمند رونمایی کند. در این تاریخ نیز اطلاعات بیشتری در مورد این حلقه دریافت خواهیم کرد. رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن Samsung Health اطلاعاتی را […]

سامسونگ حدود چند ماه پیش از حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ رونمایی کرده بود.این شرکت قصد دارد در رویداد آنپکد خود در تاریخ ۲۰ تیر ماه از این حلقه هوشمند رونمایی کند. در این تاریخ نیز اطلاعات بیشتری در مورد این حلقه دریافت خواهیم کرد. رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن Samsung Health اطلاعاتی را در مورد خدمات سلامتی این حلقه هوشمند فاش کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعاتی که در مورد خدمات سلامتی حلقه هوشمند سامسونگ در نسخه اپلیکیشن این شرکت Samsung Health منتشر شده نشان می‌دهد قابلیت‌های سلامتی جذابی توسط این حلقه همانند گلکسی واچ ارائه خواهد شد.

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن سلامتی سامسونگ Samsung Health نشان می‌دهد حلقه هوشمند این شرکت چه ویژگی‌های سلامتی را به کاربران ارائه می‌کند. طبق این اطلاعات گجت مورد نظر می‌تواند ضربان قلب و استرس کاربر خود را اندازه‌گیری کرده و از طریق رابطه کاربری داده‌های مربوط به آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

حلقه هوشمند گلکسی امکان اندازه‌گیری دمای پوست را داشته و می‌تواند دوره‌های قاعدگی زنان را نیز پیش‌بینی کند. همچنین امکان شناسایی خروپف کاربران در زمان خواب وجود دارد. با کمک این ویژگی می‌توان صدای محیط اطراف را نیز شناسایی کرد. برای استفاده از این ویژگی نیاز به گوشی همراه داشته و گوشی شما نیز برای استفاده از این قابلیت در حال شارژ باشد.

در این نسخه از اپلیکیشن سامسونگ به قابلیت‌های دیگری از گلکسی رینگ اشاره نشده است. احتمالاً این محصول در آینده می‌تواند داده‌های مربوط به تمرینات ورزشی و شمارش قدم‌های کاربران را انجام دهد. البته باید گفت تمامی این ویژگی‌ها در ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز ارائه می‌شود. اما استفاده از حلقه به خصوص در زمان خواب و به کارگیری ویژگی‌های سلامتی می‌تواند برای کاربران بسیار آسان‌تر باشد.

ویژگی دیگر این حلقه استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه تحلیل‌های جذاب در مورد داده‌های جمع آوری شده از سلامت است. به گفته سامسونگ این حلقه دارای سیستم امتیاز سلامت جدیدی با نام My Vitality Score است که با کمک داده‌های مربوط به تغییرات ضربان قلب و چرخه‌های خواب می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را در مورد سلامتی ارائه کند.