شیائومی پد 7 به زودی رونمایی می‌شود؛ تبلتی میان‌رده با قابلیت‌های جذاب

شیائومی احتمالاً سری تبلت‌های Pad 7 را اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش‌های اخیر، به‌خصوص از سوی افشاگر معروف Weibo با نام کاربری 体验more، این تبلت‌ها از نظر سخت‌افزار، به ویژه تراشه‌ها، چندان قدرتمند نخواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مدل استاندارد Xiaomi Pad 7 به احتمال زیاد به […]

شیائومی احتمالاً سری تبلت‌های Pad 7 را اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش‌های اخیر، به‌خصوص از سوی افشاگر معروف Weibo با نام کاربری 体验more، این تبلت‌ها از نظر سخت‌افزار، به ویژه تراشه‌ها، چندان قدرتمند نخواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مدل استاندارد Xiaomi Pad 7 به احتمال زیاد به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 و مدل پرو به Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد شد. هر دو این تراشه‌ها در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 4 آینده، عملکرد کمتری ارائه خواهند داد. هر دو مدل Pad 7 به یک صفحه نمایش 11.16 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 144 هرتز مجهز خواهند شد. شیائومی همچنین در حال آماده‌سازی یک تبلت گیمینگ Redmi است که طبق گزارش‌ها به تراشه‌ای از سری Snapdragon 8 مجهز خواهد شد.

در حالی که شیائومی قصد دارد سری Pad 7 را با ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا عرضه کند، اما به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی بر روی قیمت مناسب خواهد بود. برای کاربران حرفه‌ای و گیمرهایی که به دنبال حداکثر عملکرد هستند، مدل‌های آینده شیائومی یا محصولات رقبایی مانند Redmagic Nova و Lenovo Legion Y700 گزینه‌های بهتری خواهند بود.