از این پس می توانید با دوربین مخصوص کاسیو، عکس سلفی بگیرید!

کاسیو قصد دارد تا با یک ابتکار عمل جالب، راهی جدید و نو را در دنیای رقابت دیجیتال آغاز کند و اینبار به سراغ یکی از محبوب ترین سرگرمی های این روزهای مردم رفته است، عکس سلفی گرفتن! این سرگرمی که در میان ما ایرانیان نیز رواج بسیاری پیدا کرده است عمدتا با استفاده از […]

کاسیو قصد دارد تا با یک ابتکار عمل جالب، راهی جدید و نو را در دنیای رقابت دیجیتال آغاز کند و اینبار به سراغ یکی از محبوب ترین سرگرمی های این روزهای مردم رفته است، عکس سلفی گرفتن!

این سرگرمی که در میان ما ایرانیان نیز رواج بسیاری پیدا کرده است عمدتا با استفاده از دوربین دوم تلفن های همراه انجام می شود اما دقت و عملکرد این دوربین ها ممکن است برای گرفتن یک عکس سلفی، کلی به زحمت بیفتیم.

اما کاسیو با بازسازی نسل چهارم از دوربین های دیجیتال، وسیله ای را برای شما ساخته است که نام آن EX-TR50 می باشد. با استفاده از دوریین EX-TR50 قادر خواهید بود عکس های بسیار با کیفیتی را از خود بگیرید. اما چرا؟

دوریین جدید EX-TR50 شرکت کاسیو، مجهز به یک دوربین 11.1 مگاپیکسلی می باشد و صفحه ی نمایش به کار گرفته شده در آن که نسل جدیدی از صفحه ی CMOS شرکت کاسیو می باشد، باعث شده است تا در نور کم، شرایط بهتری را برای عکاسی تجربه کنید. ال سی دی چند لمسی این دوربین، سه اینچ اندازه دارد و وضوح تصویر آن 640×480 می باشد، اما شما قادر خواهید بود تا با آن، فیلم های فول اچ دی بگیرید و در حافظه ی 50 مگابایتی آن ذخیره کنید. البته این دوربین از کارت حافظه SD Card نیز پشتیبانی میکند

همچنین قابلیت Beauty Mode نیز در این دوربین جای گرفته است که به شما کمک می کند تا تصاویری شفاف و ویرایش شده بگیرید، چیزی شبیه به فن آوری ال جی که در تلفن های هوشمند خود از G2 به بعد، به کار گرفته است.

البته اگر تمایل به گرفتن عکس سلفی با دوربین جدید کاسیو دارید، باید 649.99 دلار ناقابل بپردازید!

لینک کوتاه | منبع : Engadget