اپل iOS 8.2 را تا ماه آینده و قبل از عرضه ی رسمی iWatch منتشر می کند

شرکت اپل جدیدترین بروز رسانی خود را برای سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت های این شرکت تا ماه آینده منتشر می کند. به گفته ی بسیاری از شایعات، این بروزرسانی که باگ های iOS 8.1 را به طور کامل برطرف می کند، ساعت هوشمند اپل را نیز که در کمتر از دو ماه دیگر […]

شرکت اپل جدیدترین بروز رسانی خود را برای سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت های این شرکت تا ماه آینده منتشر می کند. به گفته ی بسیاری از شایعات، این بروزرسانی که باگ های iOS 8.1 را به طور کامل برطرف می کند، ساعت هوشمند اپل را نیز که در کمتر از دو ماه دیگر عرضه می شود، به طور کامل ساپورت خواهد کرد. پس با توجه به این که ساعت هوشمند اپل در ماه آپریل عرضه می شود، بروزرسانی iOS 8.2 یک ماه قبل از آن یعنی در ماه مارس قابل انتظار می باشد.

در کنفرانس بعدی اپل، علاوه بر معرفی مک بوک جدید، به احتمال زیاد برنامه های مختلفی برای اسمارت واچ اپل معرفی خواهد شد. همچنین گفته می شود اطلاعات بیشتری از خود ساعت نیز در این کنفرانس به اطلاع عموم می رسد. هنوز تاریخ دقیقی ار زمان عرضه ی ساعت مشخص نشده، اما شواهد حاکی از عرضه ی ساعت در هفته ی دوم ماه مارس می باشند.

پنجمین نسخه ی آزمایشی iOS 8.2 در روز دوشنبه در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و iOS8.1.3 هم هفته ی پیش برای کاربران منتشر شد که باگ های مختلف نسخه های قبل را از بین برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال