تبلت iPad Pro شرکت اپل، به همراه قلم هوشمند عرضه می شود! (شایعه)

شایعات به سرعت در حال منتشر شدن پیرامون تبلت 12.9 اینچی اپل با نام iPad Pro می باشد و اینگونه که به نظر می رسد، این تبلت در اواخر سال 2015 روانه ی بازار می شود. حال خبر جدیدی توسط منبع مطمئن Ming-Chi Kuo که پیش از این، بسیاری از خبرهایی که منتشر می ساخت صحت داشت، […]

شایعات به سرعت در حال منتشر شدن پیرامون تبلت 12.9 اینچی اپل با نام iPad Pro می باشد و اینگونه که به نظر می رسد، این تبلت در اواخر سال 2015 روانه ی بازار می شود. حال خبر جدیدی توسط منبع مطمئن Ming-Chi Kuo که پیش از این، بسیاری از خبرهایی که منتشر می ساخت صحت داشت، منتشر شده است که نشان می دهد این تبلت بزرگ از یک قلم هوشمند استفاده می کند.

البته شاید بتوانید فلم هایی را بیرون پیدا کنید که با تبلت های اپل کار کنند اما طبق گفته های Kuo، قلم هوشمندی که همراه این تلبت عرضه می شود، بسیار حساس تر از نسخه های موجود می باشد. اما نکته ای در رابطه با این فلم هوشمند وجود دارد و آن، این است که این فلم هوشمند به صورت یک گزینه ی اضافی در کنار این تلبت عرضه می شود و به همراه آن نخواهد بود. دلیل این موضوع، این است که شاید بسیاری از افراد نیازی به قلم هوشمند برای تبلت خود نداشته باشند و اگر این قلم همراه با تبلت عرضه گردد، می تواند قیمت آن را افزایش دهد که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است.

اپل تیز به خوبی این موضوع را درک کرده است و گفته است که کاربران برای استفاده از این تبلت به غیر از انگشتان خود، به چیز دیگری نیاز نخواهد داشت اما برای کسب بهترین تجربه در استفاده از این تبلت، اپل اعلام کرده است که این قلم هوشمند می تواند فوق العاده باشد.

Apple’s iPad Pro rumored to launch alongside stylus tool 1

مشخصات فنی این تبلت هنوز مشخص نشده است اما مطمئنا از سیستم های مشخص و موجود در دستگاه های هوشمند روز بهره می برد. سیستم های همچون ژیروسکوپ داخلی و شتاب سنج، از مشخصه های اصلی این تبلت به حساب می آیند که امروزه در هر دستگاهی دیده می شود. اما سیستم جدیدی که اپل به کار گرفته است، می تواند تجربه ی جدیدی را به همراه داشته باشد این سیستم نه تنها قادر خواهد بود امکان نوشتن بر روی تمامی سطح های مختلف را قراهم کند، بلکه می تواند شرایطی را فراهم کند که امکان نوشتن سه بعدی به وجود بیاید و حتی بر روی هوا نیز اقدام به نوشتن کرد!

البته این قلم و این سیستم، میتواند در دستگاه های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد و شاید در iPad Pro نیز دیده شود اما Kuo معتقد است که کاربرا نمی توانند زا این سیستم در سال 2015 استفاده کنند و احتمالا پس از سال 2015، بتوانیم شاهد حضور این فن آوری در دستگاه های هوشمند باشیم.