تمرکز اصلی اپل با عرضه ی iOS 9، بر روی باگ ها و عملکرد دستگاه ها خواهد بود!

اپل iOS 7 را برای زیباتر شدن محیط سیستم عامل iOS عرضه کرد. iOS 8 که عرضه شد، تمرکز اصلی بر روی اضافه شدن قابلیت های جدید و فوق العاده کاربردی همچون Family Share بوده است و در این نسخه، ویژگی های نرم افزاری زیادی قرار داده شد، ویژگی هایی که کاربران به کمک آن می توانستند […]

اپل iOS 7 را برای زیباتر شدن محیط سیستم عامل iOS عرضه کرد. iOS 8 که عرضه شد، تمرکز اصلی بر روی اضافه شدن قابلیت های جدید و فوق العاده کاربردی همچون Family Share بوده است و در این نسخه، ویژگی های نرم افزاری زیادی قرار داده شد، ویژگی هایی که کاربران به کمک آن می توانستند به دستگاه های دیگر متصل شوند.

حال شایعات مختلف پیرامون iOS 9 در حال منتشر شدن می باشد و اینگونه که به نظر می رسد، اپل تمرکز کمتری بر روی زیبایی نسخه ی جدید این سیستم عامل دارد و قصد دارد تا سیستم عاملی قدرتمند تر و قابل اعتماد تر را خلق کند.

با توجه به اخباری که از سوی 9to5Mac در حال رسیدن می باشد، اپل با طیف وسیعی از درخواست ها پیرامون برطرف کردن باگ ها و افزایش کارایی رو به رو شده است و قصد دارد با عرضه ی iOS 9، عملکرد دستگاه های هوشمند خود را افزایش دهد. البته این موضوع نیز با استقبال اپل رو به رو شده است. به عنوان مثال، ایراداتی در بخش جستجوی فایل ها در وب وجود دارد که به عنوان مثال، به هنگام جستجو کردن، هیچ پیشنهادی توسط iOS داده نمی شود و یا به هنگام فعالیت در فروم های اپل، مشکلاتی در ارسال مطالب برای کاربران وجود دارد.

البته در حال حاضر مشکلات این سیستم عامل به گونه ای نخواهد بود که مشکل آفرین باشد اما می تواند در کنار زیبایی خاصی که این سیستم عامل دارد، باگ ها و ایرادات بسیار زیادی در آن برطرف شود و علاوه بر آن نیز، کارایی آن بیشتر شده و iOS 9 قدرتمند تر از گذشته باشد.

نظر شما در مورد iOS 9 چیست؟ به نظر شما چه قابلیت های جدیدی در کنار رفع شدن باگ ها و افزایش کارایی وجود دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال