مایکروسافت آفیس از 17 مارس برای آیپد در دسترس خواهد بود

سال گذشته شرکت مایکروسافت نسخه ای از آفیس را برای سیستم عامل iOS منتشر کرد، اما این نسخه چیزی نبود که همگان انتظار داشتند. اولا، آفیس تنها برای آیفون قابل استفاده بود و نسخه ای برای آیپد وجود نداشت؛  در صورتی که برای آیپد بسیار مفیدتر بود. دوما، این نرم افزار تنها برای کسانی که […]

سال گذشته شرکت مایکروسافت نسخه ای از آفیس را برای سیستم عامل iOS منتشر کرد، اما این نسخه چیزی نبود که همگان انتظار داشتند. اولا، آفیس تنها برای آیفون قابل استفاده بود و نسخه ای برای آیپد وجود نداشت؛  در صورتی که برای آیپد بسیار مفیدتر بود. دوما، این نرم افزار تنها برای کسانی که اشتراک آفیس 365 داشتند رایگان بود.

مایکروسافت اکنون قصد دارد که مشکل اول را با رونمایی از ورژن آفیس برای آیپد در رویدادی به تاریخ 27 مارس در سانفرانسیسکو،حل نماید. این رویداد به میزبانی مدیرعامل جدید مایروسافت، ساتیا نادلا خواهد بود که اولین رویداد به میزبانی او پس از کسب این سمت است.

درباره ی نرم افزار می توان گفت که شبیه به ورژن آیفون خواهد بود و قابلیت خلق و ویرایش فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت را به شما خواهد داد، البته در صورتی که اشتراک آفیس 365 را داشته باشید.

هر سندی که در این نرم افزار خلق کنید در دستگاه هایی که از OneDrive استفاده می کنند به اشتراک گذاشته می شود و دسترسی به این فایل ها را از هرجایی ممکن می سازد، این ورژن همانند نسخه ی آیفون رایگان خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena