ویژگی های منحصر به فرد پرچمدار جدید سونی، Xperia Z2

24فوریه 2014 در کنگره‏ی جهانی موبایل (2014 MWC)، شرکت سونی پرچمدار جدید خود، تلفن هوشمند Xperia™ Z2 را معرفی کرد. این تلفن هوشمند بهترین تجربه نمایش، صدا، عکاسی و فیلم‌برداری را برای علاقمندان برند و تلفنهای هوشمند سونی به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول میتوان موارد زیر را عنوان […]

24فوریه 2014 در کنگره‏ی جهانی موبایل (2014 MWC)، شرکت سونی پرچمدار جدید خود، تلفن هوشمند Xperia™ Z2 را معرفی کرد. این تلفن هوشمند بهترین تجربه نمایش، صدا، عکاسی و فیلم‌برداری را برای علاقمندان برند و تلفنهای هوشمند سونی به ارمغان خواهد آورد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول میتوان موارد زیر را عنوان کرد:

  • دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 4K، به همراه لرزش‌گیر SteadyShot‎ و به همراه برنامه‌های جدید دوربین اکسپریا مانند Timeshift video و حالت واقعیت افزوده.
  • درخشان‌ترین و زنده‌ترین تجربۀ مشاهده بر روی صفحۀ نمایش  Triluminos‎ برای موبایل 5.2 اینچی فول اچ دی به همراه Live Color LED که به موتور پردازش تصویر X-Reality‎ موبایل مجهز شده است.
  • نخستین فناوری حذف نویز دیجیتالی در یک تلفن هوشمند در جهان برای تجربه‏ی صدایی با بهترین کیفیت.
  • جدیدترین و قدرتمند ترین پردازشگر کوالکام Snapdragon S801 با 4 هسته 2.3 گیگاهرتزی Karit 400 به همراه گرافیک آدرنو 330 و پشتیبانی از پهنای باند پرسرعت موبایل LTE.
  • ۳ گیگابایت رم و باتری با ظرفیت بالای 3200 میلی‌آمپرساعت.
  • ضخامت 8.2 میلی‌متر و استاندارد IP58 برای مقاومت در مقابل آب تا عمق 1.5 متر برای نیم ساعت و مقاومت در مقابل گرد و غبار.

تصاویر بیشتر از این تلفن هوشمند زیبا و قدرتمند در ادامه مطلب.

sony-xperia-z2 sony-xperia-z2-2 sony-xperia-z2-on-hand

sony-xperia-z2-vs-z1

Sony Xperia Z1   –   Sony  Xperia Z2

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال