پشتیبانی رسمی ساعت های هوشمند پبل از اپلیکیشن های Android Wear

اخیرا خبرهایی از نسخه بتا ساعت هوشمند پبل که از اندروید ویر پشتیبانی میکرد، انتشار یافت، ولی حالا طرفداران پبل از این خبر خوشحال میشوند که ساعت محبوب آنها از اپلیکیشن های اندروید ویر رسما پشتیبانی میکند. حالا دارندگان این ساعت هوشمند قادر خواهند بود به طور مستقیم همانند اندروید ویر به اعلانات پاسخ دهند […]

اخیرا خبرهایی از نسخه بتا ساعت هوشمند پبل که از اندروید ویر پشتیبانی میکرد، انتشار یافت، ولی حالا طرفداران پبل از این خبر خوشحال میشوند که ساعت محبوب آنها از اپلیکیشن های اندروید ویر رسما پشتیبانی میکند. حالا دارندگان این ساعت هوشمند قادر خواهند بود به طور مستقیم همانند اندروید ویر به اعلانات پاسخ دهند و از سرویس Square Cash استفاده کنند و برای پاسخ به پیام ها از شکلک های Emoji استفاده کنند، ولی با این تفاوت که صفحه نمایش آنها تک رنگ و غیر لمسی است!

Demo.Square-Cash-AD-2_3-A-1024x573

مسلما کار با آن به راحتی کار با ساعت های هوشمند اندروید ویر نخواهد بود، ولی این ترکیب یک معامله دوسر سود است! بخاطر اینکه ساعت های هوشمند پبل از ابتدای عرضه به بازار فروش بالایی داشتند، حال آنکه ساعت های مجهز به اندروید ویر در بازار های فروش حال خوشی ندارند و این مسئله میتواند برای هر دو شرکت مفید باشد. حالا مردم میتوانند با صرف هزینه کمتر، اندروید ویر را هم تجربه کنند. البته باید یادمان باشد که ساعت های پبل از iOS هم پشتیبانی میکند و اپل هنوز ساعت هوشمند خود را روانه بازار نکرده است.

برای دریافت این پشتیبانی کافی است ساعت هوشمند خود را به آخرین فریم ور موجود بروزرسانی کنید.

امیدواریم  این بروزرسانی بتواند تا زمان ایجاد رابط کاربری جدید در آینده نزدیک، برای نگه داشتن ساعت هوشمند پبل روی مچ دستتان کافی باشد!!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال