15 برنامه‌ و بازی برتر و مهم برای آیپدهای اپل (بخش اول+لینک دانلود)

در این مقاله که طی دو بخش جداگانه خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد ما به معرفی 15 برنامه و بازی برتر و به نوعی حیاتی به منظور استفاده در آیپد‌های اپل خواهیم پرداخت. در واقع استفاده از برنامه‌هایی که طی این مقاله به شما معرفی می‌شوند تجربه‌ای فوق‌العاده را برای‌تان به همراه خواهند داشت…

همانطور که می‌دانید اپل در سال 2014 میلادی رسما از آیپد جدید خود (iPad Air 2) رونمایی کرد. این محصول در کنار مشخصات و قابلیت‌های سخت افزاری فوق‌العاده‌ای که به همراه دارد، به گونه‌ای طراحی شده که اجرای برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها در آن تجربه‌ای فوق‌العاده منحصر به فرد را برای کاربر به همراه خواهد داشت. اما مسلما یافتن این برنامه‌های منحصر به فرد برای هر کاربری موضوعی دردرسرساز محسوب می‌شود. بنابراین تیم تک نیوز بدین منظور تصمیم به یاری رساندن به شما دوستان عزیز گرفته است.

در این مقاله که طی دو بخش جداگانه خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد ما به معرفی 15 برنامه و بازی برتر و به نوعی حیاتی به منظور استفاده در آیپد‌های اپل خواهیم پرداخت. در واقع استفاده از برنامه‌هایی که طی این مقاله به شما معرفی می‌شوند تجربه‌ای فوق‌العاده را برای‌تان به همراه خواهند داشت. بدون تردید شما برنامه‌هایی نظیر فیسبوک، توییتر و … از برنامه‌هایی هستند که شما تمایل به دانلود و استفاده از آن‌ها خواهید داشت اما برنامه‌هایی که ما در این مقاله به شما معرفی کنیم، گزینه‌های و معمول به شمار نمی‌روند. در واقع همانطور که اشاره داشتیم ما لیستی از برنامه‌های حیاتی و نسبتا اختصاصی به منظور استفاده در آیپدهای اپل را ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها قادر خواهید بود که به صورت ویژه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌های سیستم عامل آی او اس 8 و طراحی فوق‌العاده‌ی آیپدهای اپل بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است که اغلب این برنامه‌ها رایگان هستند اما برخی از آن‌ها به منظور خرید مستلزم پرداخت هزینه‌هایی خواهند بود که ضمن معرفی هر برنامه به آن‌ها اشاره می‌شود. همچنین برخی از این ابزارها به همراه خریدهای درون برنامه‌ای (In-App Purchase) ارائه شده‌اند. در هر صورت ما لیست مربوط به این ابزارها را در 6 دسته‌ی متفاوت تقسیم‌بندی کرده‌ایم که شامل برنامه‌های مرتبط با اخبار، بازی‌ها، برنامه‌های مرتبط با زمینه‌ی بهره‌وری و تجهیزات جانبی، برنامه‌های صوتی، برنامه‌های ویدئویی و برنامه‌های مرتبط با زمینه‌ی خرید آنلاین هستند. لینک دانلود هر یک از این ابزارهایی که به آن‌ها اشاره می‌شود در انتهای توضیحات آن ضمیمه خواهد شد. شایان ذکر است که در این بخش ما به معرفی 7 برنامه از 3 دسته‌ی گوناگون خواهیم پرداخت و در بخش دوم این مقاله 8 برنامه‌ی مربوط به 3 دسته‌ی بعدی نیز در اختیارتان قرار داده خواهد شد. بنابراین با ما و ادامه‌ی مقاله همراه باشید.

 

برنامه‌های خبری

با استفاده از این برنامه‌ها قادر خواهید بود که به جدیدترین اخبار روز دنیا در هر زمینه‌ای دسترسی داشته باشید و مروری بر تمامی خبرهایی که توسط سایر افراد به اشتراک‌ گذاشته شده، داشته باشید. رابط کاربری دو برنامه‌ای که در این قسمت معرفی می‌شوند به صورت اختصاصی برای صفحه نمایش رتینای آیپدهای اپل طراحی شده است.

 

1. برنامه‌ی Flipboard

iPad1

دانلود و استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و هم اکنون طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده. در واقع برنامه‌ی Flipboard اولین مجله‌ی اینترنتی و آنلاین بهینه‌سازی شده برای آیپدهای اپل محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید در محیطی بسیار جذاب مطالب مورد نظر خود را از شبکه‌های اجتماعی و … همچنین اخبار جالب توجه و مقالات مدیریت شده توسط تیم این برنامه را با سایر افراد اشتراک‌گذاری نمایید.

این برنامه به دلیل رابط بصری فوق‌العاده عالی خود همچنان در حال افزایش محبوبیت در میان کاربران آیپدهای اپل است. به تازگی این برنامه قابلیت جدیدی را به خود گرفته که به موجب آن شما می‌توانید مجله‌ای منحصر به فرد برای خود بسازید و نهایتا کالکسیونی از محتویات مد نظرتان را در آن ضمیمه کنید. به منظور دانلود این برنامه کافیست که بر روی آیکون دانلود زیر کلیک نمایید.

DL Apple

 

2. برنامه‌ی Digg

iPad2

این برنامه دائما دانش و اخبار شما را در زمینه‌ی رویدادهای جهانی به روز رسانی می‌کند. در واقع با استفاده از این برنامه‌ی کاملا رایگان شما از اخبار روز مربوط به تمامی رویدادهای جهانی باخبر خواهید شد. مقالاتی که در این برنامه با اولویت نشان داده می‌شوند با توجه به میزان بازخورد آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی دسته‌بندی می‌شوند.

همچنین شما با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود که نشریات و نویسندگان محبوب خود را در محیط این برنامه انتخاب نموده و نهایتا به محض آپلود هر نوع خبر و اطلاعاتی از سوی آن‌ها در جریان این اخبار قرار بگیرید. همانطور که اشاره داشتیم استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و با کلیک بر روی آیکون زیر به صفحه‌ی دانلود این ابزار هدایت خواهید شد.

DL Apple

 

بازی‌های فوق‌العاده

مسلما این بخش نیاز به توضیح خاصی ندارد. دو بازی منتخب به منظور استفاده در آیپدهای اپل در این بخش ضمیمه شده است که در صفحه نمایش 2048*1536 پیکسلی آیپدهای جدید و با وجود سیستم روی یک چیپ A8X تجربه‌ای کاملا منحصر به فرد را برای شما به همراه خواهند داشت. با کلیک بر روی آیکون دانلود ضمیمه شده به صفحه‌ی مربوط به دانلود این بازی‌های فوق‌العاده هدایت خواهید شد.

 

1. بازی Monument Valley

iPad3

این بازی برنده‌ی جایزه‌ی “برترین طراحی برای محصولات اپل” در سال 2014 (Apples 2014 Design Award) شد. متاسفانه به منظور استفاده از این بازی می‌بایست مبلغ 4 دلار را پرداخت کنید. این بازی سبکی بسیار خلاقانه و زیبا دارد که در طول مراحل بازی شما می‌بایست شخصیت اصلی داستان یعنی شاهزاده خانم “ایدا ایدا” را با استفاده از معماری‌های غیرممکن و تخیلی هدایت نمایید.

اما عمده‌ترین مشکلی که هم اکنون در رابطه با این بازی از آن انتقاد شده، مربوط به اتمام زود هنگام مراحل آن است که البته مشکلی قابل رفع به شمار می‌رود. پرداخت هزینه‌ی 4 دلاری مربوط به این بازی‌ هم بی‌شک معضلی اساسی برای برخی از افراد به شمار خواهد رفت. جالب است بدانید که پس از پایان یافتن مراحل بازی و فتح آن توسط شما، قادر هستید که با پرداخت 2 دلار مراحل جدیدی از این بازی را خریداری نمایید. این بازی جالب هم اکنون در ایالات متحده‌ی آمریکا از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخورد است.

DL Apple

 

2. بازی پرطرفدار Asphalt 8: Airborne

 

بازی آسفالت 8 یکی از محبوب‌ترین و گرافیکی‌ترین بازی‌های موجود کنونی برای دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شود که استفاده از آن در صفحه نمایش آیپدهای اپل تجربه‌ای فوق‌العاده بی‌نظیر را برای شما به همراه خواهد داشت. دانلود و نصب این بازی کاملا رایگان است اما خریدهای درون برنامه‌ای منحصر به فردی برای آن در نظر گرفته شده.

این بازی به سبک اتومبیل‌رانی طراحی شده و همانطور که اشاره داشتیم از نظر گرافیکی تجربه‌ای فوق‌العاده بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. در طول مراحل این بازی شما 57 اتومبیل سواری قدرتمند و پرسرعت را کنترل خواهید کرد که شامل مواردی همچون اتومبیل بوگاتی ویرون، Pagoni Zonda R و … هستند. در طول مراحل این بازی شما می‌توانید به صورت همزمان با 8 رقیب دیگر خود مسابقه بدهید و به منظور ارتقاء عملکرد اتومبیل خود نیز می‌توانید از خریدهای درون برنامه‌ای ارائه شده برای اتومبیل‌های این استفاده کنید. اگر از آیپدهای اپل استفاده می‌کنید به شخصه توصیه می‌کنم که هرچه سریع‌تر نسبت به دانلود این بازی فوق‌العاده جذاب و با گرافیک بالا اقدام کنید.

DL Apple

 

برنامه‌های صوتی

در این بخش برنامه‌هایی قدرتمند و مرتبط با زمینه‌های صوتی نظیر پخش صوتی، ساخت آهنگ، پادکست و … خدمت شما معرفی خواهند شد. استفاده از این برنامه‌ها هم به نوبه‌ی خود تجربه‌ای فوق‌العاده منحصر به فرد را برای شما به همراه خواهند داشت.

 

1. برنامه‌ی Spotify و برنامه‌ی Rdio

iPad5

مسلما برنامه‌های بسیار متعددی در زمینه‌ی پخش صوتی برای آیپدهای اپل و سیستم عامل آی او اس این محصولات ارائه شده است. اما دو برنامه‌ی Spotify و Rdio برنامه‌هایی بسیار جالب و با رابط کاربری عالی به منظور استفاده در این محصولات محسوب می‌شوند. دانلود این برنامه‌ها رایگان خواهد بود اما ممکن است برخی از ویژگی‌های اضافی درون برنامه‌ای آن‌ها مستلزم پرداخت هزینه‌های مشخص و در عین حال ناچیزی باشد.

iPad6

کتابخانه‌ی موسیقی این برنامه‌ها ظرفیتی تا سقف 20 میلیون آهنگ را به همراه دارد و استفاده از قابلیت‌های متنوع این دو برنامه بسیار ساده است. شما می‌توانید برای آهنگ‌های خود دسته‌بندی‌های منحصر به فرد و گوناگونی را ایجاد نموده و در هر دسته تعداد بسیار زیاد و تقریبا نامحدودی آهنگ ضمیمه کنید. پس‌زمینه‌ی برنامه‌ی Spotify به گونه‌ای تاریک طراحی شده و این موضوع منجر به منحصر به فرد شدن رابط کاربری آن شده و در کنار رنگ سفید بدنه‌ی آیپد شما هماهنگی بسیار جالب توجهی را به همراه خواهد داشت. لینک دانلود هر یک از دو برنامه در بخش زیر ضمیمه شده است.

 

دانلود برنامه‌ی Rdio:

DL Apple

دانلود برنامه‌ی Spotify:

DL Apple

 

2. برنامه‌ی Overcast

این برنامه یک ابزار قدرتمند پادکستی رایگان محسوب می‌شود که در رنگ‌ها و لایه‌های متنوع نارنجی رنگ، سفید و خاکستری ارائه شده. این ابزار قابلیت‌های متنوعی دارد، به عنوان مثال می‌توانید در محیط این برنامه به جستوجوی پادکست‌های جدید یا مد نظرتان بپردازید. شما همچنین قادر خواهید بود که لیست پخش‌های اولویت بندی شده و سفارشی را تعیین نمایید.

DL Apple

 

3. برنامه‌ی Auxy

iPad7

با استفاده از این برنامه‌ی رایگان شما در محیطی جذاب قادر به ساخت موزیک اختصاصی خود خواهید بود. قابلیت‌هایی همچون اضافه کردن ضرب درام، آکوردهای پیانو، ملودی‌های مصنوعی و .. در این برنامه ارائه شده است که شما را در راستای ساخت قطعه موسیقی مد نظرتان یاری می‌کنند. قابلیت‌های متنوع دیگری همچون استفاده از فیلترهای صوتی جالب و همچنین اضافه کردن تاخیرهای صوتی ناگهانی از ویژگی‌های جالب دیگر این برنامه‌ی مرتبط با ساخت قطعات موسیقی به شمار می‌روند. همانطور که اشاره داشتیم این برنامه رایگان است و با کلیک بر روی آیکون زیر به صفحه‌ی دانلود آن هدایت خواهید شد.

DL Apple

 

در همین لحظه بخش اول این مقاله با معرفی 7 برنامه در 3 دسته‌ی مختلف شامل اخبار، بازی و برنامه‌های صوتی به پایان می‌رسد. مسلما با همراهی شما عزیزان هرچه سریع‌تر بخش دوم این مقاله را نیز خدمت شما ارائه خواهیم کرد. لطفا تیم تکنولوژی نیوز را از نقطه نظرات خود آگاه فرمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال