آگهی کسب و کارها

گشت و گذار در دل روسیه: تور گردشگری در سرزمین سرد و دلنشین

روسیه پهناورترین کشور دنیا است که با 14 کشور مرز زمینی دارد. بخشی از این کشور زیبا در آسیا و بخشی از آن در اروپا قرار دارد؛ بنابراین، با یک برنامه‌ریزی درست برای سفر می‌توانید گردشی آسیایی – اروپایی را تجربه کنید. برای راحت‌ترین تجربه سفر و ایجاد بهترین خاطرات در این شهر، توصیه می‌کنیم […]

روسیه پهناورترین کشور دنیا است که با 14 کشور مرز زمینی دارد. بخشی از این کشور زیبا در آسیا و بخشی از آن در اروپا قرار دارد؛ بنابراین، با یک برنامه‌ریزی درست برای سفر می‌توانید گردشی آسیایی – اروپایی را تجربه کنید. برای راحت‌ترین تجربه سفر و ایجاد بهترین خاطرات در این شهر، توصیه می‌کنیم با تور روسیه همراه شوید. سفر با تور بسیاری از دغدغه‌های شما را از بین خواهد برد و حتی ازلحاظ هزینه نیز تا حد زیادی به‌صرفه‌تر است. در ادامه، به توضیح شرایط سفر به روسیه با تور مسافرتی خواهیم پرداخت.

روسیه کجاست؟

روسیه یکی از پهناورترین کشورهای دنیا است که در قسمت شمالی آسیا و شرقی اروپا قرار دارد. این کشور با شهرهای تاریخی و زیبای مسکو و سن‌پترزبورگ شناخته می‌شود. شهرهایی که هر کدام جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده‌اند. در شهرهای روسیه، می‌توانید از جاذبه‌هایی دیدن کنید که نمونه آن‌ها در هیچ جای دنیا وجود ندارد؛ از کلیساها و قلعه‌هایی که پیشینه چندصدساله دارند گرفته تا طبیعت بکر و زیبایی که به‌دلیل وسعت این کشور، در هر منطقه از آن متفاوت است.

شرایط سفر به روسیه برای ایرانیان

مسافران ایرانی برای سفر به روسیه باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند. ویزای توریستی روسیه جزو ویزاهایی است که در مدت‌زمان کوتاه صادر می‌شود و کافی است 2-3 هفته قبل از سفر برای دریافت آن اقدام کنید. اخذ این ویزا شرایط چندان سخت‌گیرانه‌ای ندارد و با تمکن مالی متوسط هم می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید. تنها نکته‌ای که در دریافت ویزای روسیه اهمیت دارد، اعتبار پاسپورت مسافران است که باید بیشتر از 6 ماه باشد؛ همچنین، داشتن یک دعوتنامه رسمی از آژانس مسافرتی، فرآیند اخذ ویزا را ساده‌تر می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، توصیه می‌شود که جهت سفر به این کشور ازطریق تور اقدام کنید تا فرآیند دریافت ویزا توسط آژانس یا مجری برگزارکننده تور انجام شود.

شرایط رزرو تور روسیه

همراهی با تورهای روسیه شرایط به‌خصوصی ندارد و تمام متقاضیان سفر به این کشور، امکان همراهی با تورهای مسافرتی که مقصد آن‌ها یکی از شهرهای روسیه باشد را دارند. برای رزرو تور روسیه، کافی است مدارک خود را به مجری برگزاری یا آژانس مسافرتی ارائه کنید و در یکی از تورهایی که ازلحاظ قیمت و زمان با شرایط شما همخوانی دارد، ثبت‌نام کنید. باقی فرآیند سفر ازطریق مجری برگزاری انجام شده و مسافران تنها باید در زمان مقرر برای سفر آماده باشند.

جاذبه‌های گردشگری روسیه

یکی از مزایای همراهی با تورهای مسافرتی، داشتن برنامه بازدید از جاذبه‌های گردشگری مختلف است. در حالت عادی و زمانی که مسافران شخصا قصد برنامه‌ریزی برای بازدید از جاذبه‌های یک کشور یا شهر را داشته باشند، باید زمان زیادی را صرف آشنایی با بهترین جاذبه‌ها، شرایط و قوانین بازدید از آن‌ها و تهیه ملزومات بازدید کنند؛ درحالی‌که، با تور روسیه، بهترین جاذبه‌های این کشور بسته به محل اقامت مسافران انتخاب شده و در برنامه بازدید آن‌ها قرار می‌گیرد. این در حالی است که یک راهنمای حرفه‌ای نیز در کنار مسافران است تا آن‌ها را با جاذبه‌ای که از آن بازدید می‌کنند، آشنا کند. ازجمله مکان‌های گردشگری که در تورهای روسیه از آن‌ها دیدن می‌کنند، موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • موزه آرمیتاژ
  • میدان سرخ مسکو
  • مجموعه تاریخی کرملین
  • کلیسای سنت‌باسیل
  • باغ الکساندر
  • مقبره لنین
  • پارک پیروزی
  • کاخ پتروف
  • کلبه پیتر کبیر
  • پارک‌های ملی سیبری

بهترین زمان سفر به روسیه

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به روسیه هستید و قصد رزرو تور را دارید، توصیه می‌کنیم این کار را در فصل بهار یا تابستان انجام دهید. پاییز و زمستان روسیه بسیار سرد است و این سرما گاهی آن‌قدر شدید می‌شود که امکان خروج از هتل یا اقامتگاه وجود ندارد؛ ازطرفی، بیشتر جاذبه‌های گردشگری به‌خصوص امکانات رفاهی، عمده خدمات خود را در فصل‌های خوش‌آب‌وهوای روسیه یعنی بهار و تابستان به مسافران ارائه می‌کنند.

البته پاییز و زمستان و تجربه سفر به روسیه در روزهای سفید و برفی هم می‌تواند خاص و متفاوت باشد. به‌خصوص اگر به برف‌بازی علاقه داشته باشید، امکان شرکت در فستیوال‌های زمستانی و مسابقات ورزشی مخصوص فصل‌های سرد برای شما فراهم خواهد بود؛ همچنین، نزدیک به کریسمس می‌توانید از تخفیفات ویژه بازارهای روسیه بهره برده و وسایل موردنیاز خود را با قیمت‌هایی باورنکردنی خریداری کنید.

سفر به سرزمین سرد با بهترین تورها در فلای تودی

سفر به روسیه، تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد شد اگر با یک تور مسافرتی خوب همراه باشید. در همراهی با تور، نیازی به نگرانی بابت رزرو بلیط رفت‌وبرگشت نخواهید داشت و می‌توانید در طول سفر از راهنمایی‌های تورلیدر استفاده کنید؛ همچنین، به‌محض رسیدن به روسیه، همراه با ترانسفر تور به هتل رزروشده خواهید رفت تا بدون لحظه‌ای وقفه و انتظار به استراحت بپردازید. برای رزرو بهترین تورهای روسیه با مناسب‌ترین قیمت، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید. رزرو تورهای مسافرتی از فلای تودی هم به‌صورت اینترنتی و هم به‌صورت تلفنی امکان‌پذیر است و در طول رزرو می‌توانید از راهنمایی‌های پشتیبان آنلاین یا تلفنی رزرو تور هم استفاده کنید.

salb-techna