لپ تاپ جدید لنوو در نمایشگاه CES امکان تغییر طرح بدنه را به کاربران می‌دهد

کمپانی لنوو از یک لپ‌تاپ جذاب با قابلیت تغییر طرح بدنه در نمایشگاه CES رونمایی کرده است که به یک صفحه جوهر الکترونیکی مخصوص مجهز شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر لپ تاپ جدید لنوو دارای نوعی جوهر الکترونیکی مخصوص است که می‌تواند هزار طرح مختلف را نمایش دهد. لنوو […]

کمپانی لنوو از یک لپ‌تاپ جذاب با قابلیت تغییر طرح بدنه در نمایشگاه CES رونمایی کرده است که به یک صفحه جوهر الکترونیکی مخصوص مجهز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر لپ تاپ جدید لنوو دارای نوعی جوهر الکترونیکی مخصوص است که می‌تواند هزار طرح مختلف را نمایش دهد. لنوو در نمایشگاه امسال از لپ‌تاپ‌های مختلفی رونمایی کرده است که از جمله آنها می‌توان به لپ‌تاپ‌های هیبریدی با امکان استفاده از سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز اشاره کرد. دیگر محصول این شرکت به نام ThinkBook 13x Gen 4 SPE در قسمت پشتی خود یک صفحه جوهر الکترونیکی مخصوص با نام E-ink Prism دارد که می‌تواند در قاب پشت لپ‌تاپ طرح‌های مختلفی را ایجاد کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط لنوو این صفحه جوهر الکترونیکی امکان پشتیبانی از هزار تصویر مختلف را داشته و کاربران می‌توانند از طریق آن به شخصی سازی پوشش بیرونی لپ‌تاپ بپردازند. همچنین در این نمایشگاه چهار طرح برای نشان دادن طرح‌های این جوهر استفاده شد که یکی از آنها به شکل ساعت بوده است. وضوح صفحه نمایش این جوهر الکترونیکی بسیار بالا بوده و نسبت به نمایشگرهای جوهر الکترونیکی معمولی از کیفیت بیشتری برخوردار است. این لپ تاپ با ابعاد باریک به پردازنده Intel Core Ultra  مجهز شده و در آن از صفحه نمایش ۱۳ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح 2.8K استفاده شده است. به گفته لنوو باتری ۷۴ واتی این دستگاه می‌تواند تا ۲۱ ساعت به پخش ویدیو پرداخته و تا ۱۱.۴ ساعت برای وب گردی مناسب باشد. طبق ادعای لنوو این اولین محصول بدون کربن این شرکت بوده و ادعای مورد نظر توسط موسسه استاندارد بریتانیا نیز مورد تایید قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال