لپ تاپ‌های جدید سری Blade ریزر در نمایشگاه CES با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز معرفی شدند

ریزر از لپ‌تاپ‌های جدید سری Blade رونمایی کرده است که نمایشگرهای ۱۶ و ۱۸ اینچی آن با وضوح خیره کننده رقیبی در جهان نخواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ‌های رونمایی شده توسط ریزر در نمایشگاه CES شامل یک لپ‌تاپ ۱۶ اینچی با صفحه نمایش اولد است که از رفرش […]

ریزر از لپ‌تاپ‌های جدید سری Blade رونمایی کرده است که نمایشگرهای ۱۶ و ۱۸ اینچی آن با وضوح خیره کننده رقیبی در جهان نخواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ‌های رونمایی شده توسط ریزر در نمایشگاه CES شامل یک لپ‌تاپ ۱۶ اینچی با صفحه نمایش اولد است که از رفرش ریت ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دستگاه دیگر یک مدل ۱۸ اینچی است که به همراه صفحه نمایش 4k و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز عرضه خواهد شد.

نمایشگر مدل ۱۶ اینچی Blade بسیار قابل توجه بوده و توانسته است به دلیل قابلیت‌های بیشمار نظر کارشناسان را به خود جلب کند این نمایشگر قادر است با پوشش دهی ۱۰۰ درصدی طیف رنگی رنگ‌ها را به صورت غنی نمایش دهد. زمان پاسخدهی آن نیز تنها 0.2 میلی ثانیه است. ریزر توانسته برای این نمایشگر گواهینامه‌های گواهی‌نامه‌های VESA ClearMR 11000 و DisplayHDR True Black 500 را دریافت کند. لپ تاپ مدل ۱۶ اینچی مجهز به تراشه نسل چهاردهم Raptor Lake Core i9-14900HX و پردازنده گرافیکی RTX 4090 است.

مدل ۱۴ اینچی Blade نیز دارای تراشه جدید AMD Ryzen 9 8945HS به همراه پردازنده گرافیکی RTX 4070 است که از توان طراحی حرارتی ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ تنها ۱.۸۳ کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن 0.7 اینچ است. مهمترین قابلیت مدل ۱۸ اینچی Blade مربوط به صفحه نمایش آن است که اولین صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی با وضو 4k در جهان محسوب می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال