افشای تصاویر گوشی هواوی P70 طراحی منحصر به فرد این گوشی را نشان می‌دهد

با فاش شدن طراحی گوشی P70 هواوی مشخص شد این چه کمپانی چینی قصد دارد سال ۲۰۲۴ را با یک گوشی منحصر به فرد آغاز کند. طبق این تصاویر در پنل پشتی این گوشی یک ماژول مربعی دیده می‌شود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در تاریخ ۲۳ مارچ ۲۰۲۳ از گوشی‌های […]

با فاش شدن طراحی گوشی P70 هواوی مشخص شد این چه کمپانی چینی قصد دارد سال ۲۰۲۴ را با یک گوشی منحصر به فرد آغاز کند. طبق این تصاویر در پنل پشتی این گوشی یک ماژول مربعی دیده می‌شود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در تاریخ ۲۳ مارچ ۲۰۲۳ از گوشی‌های هواوی P60 و هواوی P60 پرو  رونمایی کرده بود اکنون این کمپانی قصد دارد نسل جدید این گوشی‌ها را با نام هواوی P70 و P70 پرو عرضه کند.

یکی از افشاگران معروف در شبکه اجتماعی ویپو تصاویری از این گوشی جدید هواوی به همراه پنل پشتی منتشر کرد که در آن خبرهای مربوط به فروش غیر رسمی هواوی P70 توسط فروشگاه‌های خرده فروش چین قرار داشت. طبق تصاویر منتشر شده یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی این گوشی قرار دارد و در سمت چپ آن نیز کلیدهای تنظیم صدا و پاور قرار می‌گیرند.

سه دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی از نوع فوق عریض و پریسکوپی هستند که احتمالاً یکی از آنها به حسگر یک اینچی سونی مجهز است. پیش از این شایعاتی در رابطه با استفاده از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی آمنی ویژن در هواوی P70 منتشر شده بود. هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد مشخصات فنی و قیمت این گوشی منتشر نشده است و باید تا زمان روزنمایی رسمی از آن منتظر ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال