کل اخبار 21446 اخبار امروز : 8
ساعت :

بازاریابی آنلاین

 
راهنمای جذب مشتری با پنل پیامکی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۱

راهنمای جذب مشتری با پنل پیامکی

در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را در بازار برای افزایش فروش و برندینگ می‌زند. یکی از ابزارهای مناسب برای جذب مشتری، معرفی خدمات و برند با استفاده از پیامک است. این کار اگر به شیوه صحیح انجام شود، مشتریان را به خرید تشویق می‌کند. اگر هنوز با روش‌های جذب مشتری با پیامک به‌طور دقیق […]

انتشار رپورتاژ آگهی خود را چگونه زمان‌بندی کنیم؟
شهریور ۸, ۱۴۰۱

انتشار رپورتاژ آگهی خود را چگونه زمان‌بندی کنیم؟

شاید شما هم قبل از انتشار رپورتاژ آگهی از خودتان پرسیده باشید که آیا باید زمان خاصی را برای انتشار انتخاب کنیم؟ در چه ساعتی رپورتاژ آگهی‌هایمان بیشترین بازدید را می‌گیرند؟ شاید به این موضوع هم فکر کرده‌اید که آیا زمان انتشار یک متن خبری و دریافت بک‌لینک برای گوگل اهمیت دارد یا خیر؟ همان‌طور […]

مزایای تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارهای کوچک | معرفی بهترین مجری این تبلیغات در ایران
شهریور ۲, ۱۴۰۱

مزایای تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارهای کوچک | معرفی بهترین مجری این تبلیغات در ایران

تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهای کوچک؛ یک ترکیب شگفت‌انگیز تبلیغات برای گسترش کسب‌وکارهای امروزی یک امر بسیار ضروری است. درواقع بدون یک کمپین تبلیغاتی اصولی نمی‌توان هیچ کسب‌وکار کوچکی را گسترش داد. چرا که رقبای شما در حال حاضر از بهترین ابزارها برای تبلیغات برند، خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند. تبلیغات گوگل یا گوگل ادز […]

آنالیز پیج اینستاگرام چگونه انجام میشود؟
تیر ۱۴, ۱۴۰۱
کسب و کارها

آنالیز پیج اینستاگرام چگونه انجام میشود؟

آنالیز پیج اینستاگرام یعنی چه؟ آیا سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام وجود دارد؟ چگونه آنالیز فالوور اینستاگرام داشته باشیم؟ بهترین سایت آنالیز و تحلیل پیج اینستاگرام کدام است؟ با سایت آنالیز پیج اینستاگرام می توانید آنالیز فالوورهای اینستاگرام ، تحلیل کامنت های رقبا و بررسی آمار استوری اینستاگرام را انجام دهید. و از اطلاعات جمع آوری شده […]

ران کردن کمپین های تبلیغات همسان و کلیکی در صباویژن
تیر ۸, ۱۴۰۱
کسب و کارها

ران کردن کمپین های تبلیغات همسان و کلیکی در صباویژن

وقتی یک سایت خبری را برای اولین بار باز می‌کنیم یا استوری‌های یک پیج اینستاگرامی را چک می‌کنیم، با انواع بنرهای تبلیغاتی مواجه می‌شویم که توجه ما را به خودشان جلب می‌کنند ام بعد از مدتی، پدیده کوری تبلیغات (Advertising Blindness) را به همراه دارند. این پدیده یکی از رفتارهای قدیمی کاربران در مواجه با […]

تبلیغات ویدئویی مناسب چه کسب و کارهایی است؟ 
اسفند ۱۸, ۱۴۰۰
کسب و کارها

تبلیغات ویدئویی مناسب چه کسب و کارهایی است؟ 

96 درصد مردم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مد نظرشان، ویدئوها را تماشا می‌کنند. البته قضیه جالب‌تر هم می‌شود اگر بدانید که 84درصد آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند و برای خرید محصول یا خدمتی اقدام می‌کنند. چنین آمارهایی تأثیر تبلیغات ویدئویی را به‌طور واضح، بر رونق کسب‌وکار نشان می‌دهد. با این تفاسیر عجیب نیست […]

چند نکته مهم برای از دست ندادن مخاطبان وب‌سایت
دی ۲۷, ۱۴۰۰

چند نکته مهم برای از دست ندادن مخاطبان وب‌سایت

برای اینکه یک وب‌سایت بتواند به‌صورت روزانه بازدید زیادی داشته باشد، فارغ از بحث تبلیغات و دیده شدن، باید اصولی را رعایت کند تا بتواند مخاطب خود را جذب کرده و آن‌ها را از دست ندهد. بیایید از منظر مخاطب به یک وب‌سایت نگاه کنیم و ببینیم که چه چیزهایی ما را جذب می‌کند و […]

معرفی ۵ روش بازاریابی نوین در تبلیغات اینترنتی
دی ۹, ۱۴۰۰

معرفی ۵ روش بازاریابی نوین در تبلیغات اینترنتی

بعد از به وجود آمدن معجزه اینترنت، فعالیت‌های روزانه مردم یکی پس از دیگری وارد فضای مجازی می‌شود و البته که این موضوع روی کسب‌وکارها تأثیر خوبی دارد. جدای از این‌ها، دیگر کمتر کسی هست که در اینترنت فعالیت نداشته باشد؛ وجود شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام باعث شده که مردم روزانه هزاران محتوای […]

معرفی صفحات یتیم و 5 قدم که باید برای شناسایی آن ها بردارید
مهر ۲۰, ۱۴۰۰

معرفی صفحات یتیم و 5 قدم که باید برای شناسایی آن ها بردارید

آیا می‌دانید صفحات یتیم چیست و مشکل کجاست؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ کامل و جامعی را برای پرسش بالا، خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. در پایان این مقاله و با مطالعه‌ی تمام بخش‌های مقاله، به خوبی با این مفهوم مهم در سئو آشنا شده‌اید و دیگر می‌دانید که چه راه حلی را برای […]

مرداد ۲۶, ۱۴۰۰
محتوای تبلیغاتی

مارکتینگ اتومیشن چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

مارکتینگ اتومیشن، فرآیند استفاده از نرم‌افزار برای خودکار کردن آن دسته از کارهای بازاریابی است که باید تکرار شوند. بازاریابان از این بسترها برای اتوماتیک کردن و شخصی‌سازی پیام‌ها و محتواهای بازاریابی استفاده می‌کنند یا اتومیشن را از طریق ادغام با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و پلتفرم‌های اطلاعات مشتری (CDP) به کار می‌گیرند. […]

از صفر تا صد آشنایی با بک لینک به زبان ساده
مرداد ۱۲, ۱۴۰۰

از صفر تا صد آشنایی با بک لینک به زبان ساده

یکی از کارهای بسیار مهم در سئو سایت نقش و تاثیر بک لینک است که باعث می شود شما رتبه خوبی را در گوگل کسب کنید. خوب حالا چرا باید این کار را انجام دهیم؟ به دلیل اینکه وقتی جایگاه خوبی در گوگل داشته باشیم مسلما اعتبار ما بیشتر می شود و افراد بیشتری  از […]

مرداد ۱۰, ۱۴۰۰

شروع کسب و کار اینترنتی با وبری

همه ما می دانیم که برای موفقیت یک کسب کار در دنیای امروزی,نیاز است که در بستر اینترنت (شبکه های اجتماعی و سایت) فعالیت داشت هباشید و از این رو تمام افراد بتوانند خدمات شما را ببینند و از آنها استفاده کنند.اما متاسفانه بسیاری از کارفرمایان تصور می کنند که این کار وقت تلفی بوده […]

طراحی وبسایت و افزایش درآمد کسب وکار از طریق آن
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

طراحی وبسایت و افزایش درآمد کسب وکار از طریق آن

هر فردی به تنهایی می تواند با طراحی سایت صاحب کسب و کار خود باشد و یا حتی احتیاجی به اجاره مغازه و یا خرید آن نداشته باشد. فروش آنلاین، کسب درآمد را برای عموم راحت کرده است. شما می توانید با طراحی یک وبسایت کار خود را معرفی کرده و در ارتباط با محصولات […]

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

تبلیغات در گوگل در دوران کرونا با دارکوب

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، صاحبان کسب و کار سنتی به سمت فروش آنلاین روی آوردند. همه افرادی که در زمینه خرید و فروش اینترنتی فعالیت دارند به خوبی می دانند که اساسی ترین رکن دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات در گوگل است. در دنیای امروز دستگاه های الکترونیک در بازاریابی […]

کسب‌وکار خود را چگونه به فضای آنلاین بیاورم؟
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰

کسب‌وکار خود را چگونه به فضای آنلاین بیاورم؟

حضور در فضای آنلاین برای کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد. وقتی کسب‌وکار شما آنلاین باشد، محدودیت‌های زمانی و مکانی مانع دسترسی مشتریان به شما نمی‌شوند و در نتیجه خواهید توانست خدمات خود را به مشتریان بیشتری ارائه دهید. اما سؤالی که پیش می‌آید این است: آیا حضور در فضای آنلاین حتما باید همراه با فروش آنلاین […]

الگوریتم های گوگل چیست؟ نحوه عملکرد الگوریتم ها از زبان سئو روز
دی ۲۴, ۱۳۹۹

الگوریتم های گوگل چیست؟ نحوه عملکرد الگوریتم ها از زبان سئو روز

الگوریتم های گوگل چیست؟ و چگونه کار میکنند؟ چرا گوگل الگوریتم میدهد؟ لیست الگوریتمهای گوگل را میدانید ؟ اگر سایت دارید باید نحوه عملکرد الگوریتم های گوگل را به صورت کامل بدانید! هریک از الگوریتم ها در واقع از مقاصد خاصی برخوردارند در واقع هدف آنها این است که بتوانند بهترین سایت طبق قوانینی که […]

شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

گروه سئو تلگرام – انجمن سئو با حضور نخبگان و اساتید

سوپر گروه سئو تلگرام یا انجمن سئو کاران و وبمستران SEO360 گروه تلگرامی سئوکاران محلی برای آموزش، تبادل نظر، انتقال دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصین، کارآموزان و علاقه مندان این حوزه میباشد. این انجمن یا گروه سئو در تلگرام با حضور اساتید و نوابغ این حوزه راه اندازی شده است که محلی مناسب برای […]

با 9 تکنیک سئو (SEO) که دیگر جواب نمی‌دهد، آشنا شوید
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴

با 9 تکنیک سئو (SEO) که دیگر جواب نمی‌دهد، آشنا شوید

سال 2015 هستیم و مسئله‌ی بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو (SEO)، حالا سخت‌تر از گذشته شده است. با عرضه‌ی بروزرسانی‌ها و به کارگیری الگوریتم‌های جدید پاندا و پنگوئن شرکت گوگل در سال گذشته، روش بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها تفاوت زیادی با گذشته پیدا کرده و شاید دیگر روش‌هایی که همیشه از آنها استفاده می‌کردید و یا هم‌اکنون […]

13 نکته‌ی اساسی در رابطه با سئو (SEO)
اسفند ۵, ۱۳۹۳

13 نکته‌ی اساسی در رابطه با سئو (SEO)

هم اکنون بهینه‌سازی عملکرد یک سایت در موتورهای جستوجو (SEO) نسبت به سال‌های گذشته پروسه‌ای به واقع پیچیده‌تر و گسترده‌تری محسوب می‌شود. بنابراین در حال حاضر افراد و سایت‌های گوناگونی وجود دارند که ممکن است بهینه‌سازی سایت خود را بر اساس تصورات قدیمی انجام دهند. جالب است بدانید که در برخی از موارد ممکن است حتی عواملی که در گذشته منجر به پیشرفت سئوی سایت‌ها می‌شدند، هم اکنون منجر به کسب امتیاز منفی از سوی گوگل شوند. در این مقاله ما به ذکر 13 نکته‌ی اساسی و یا بهتر بگوییم 13 مورد از نکاتی که می‌بایست در رابطه با سئوی سایت خود…