لنوو سرانجام از گوشی Moto Z Play در IFA 2016 پرده برداشت؛ اسنپ‌دراگون 625 و رم 3 گیگابایتی

شرکت لنوو امروز در نمایشگاه IFA گوشی Moto Z Play را معرفی کرد، سومین عضو از خانواده‎ی Moto Z این شرکت که از دو گوشی اول در تیرماه رونمایی شده بود. برخلاف دو گوشی Moto Z و Moto Z Force، عضو جدید خانواده دارای مشخصات یک گوشی میان‎رده است، ولی همانند با دوستان رده‎بالای خود […]

شرکت لنوو امروز در نمایشگاه IFA گوشی Moto Z Play را معرفی کرد، سومین عضو از خانواده‎ی Moto Z این شرکت که از دو گوشی اول در تیرماه رونمایی شده بود. برخلاف دو گوشی Moto Z و Moto Z Force، عضو جدید خانواده دارای مشخصات یک گوشی میان‎رده است، ولی همانند با دوستان رده‎بالای خود با لوازم جانبی MotoMods سازگاری دارد.

طراحی آن بسیار مشابه با دو گوشی نام برده شده است، به استثنای این‎که پشت این گوشی از فلز ساخته نشده است. به جای آن، از شیشه استفاده شده و کاربران در نتیجه باید مواظب لک افتادن آن باشند. دو پنل شیشه‎ای در جلو و عقب این گوشی به یک قاب فلزی متصل هستند. و این بار شاهد استفاده از روکش نانوی دافع آب نیز هستیم.

کانکتورهای لوازم جانبی MotoMods کاملا در قسمت پایینی انتهای گوشی نمایان هستند، در حالی‎که برآمدگی دوربین نیز به خوبی توی چشم است، قرار دادن کانکتورها در این قسمت با هدف قبلی بوده است تا شما بتوانید به راحتی هر کدام از لوازم جانبی MotoMods را به این گوشی متصل کنید. ولی شاید قابلیت سخت‎افزاری مهم در این روزگار سوکت هدفون 3.5 میلی‎متری باشد که در پایین این گوشی به چشم می‎‎خورد، درست حدس زدید، Z Play مسیر دو عضو دیگر خانواده را در این زمینه در پی نگرفته و این پورت موروثی را حفظ کرده است.

گوشی Moto Z Play دارای یک نمایشگر لمسی آمولد 5.5 اینچی، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار لیزری و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با لنزهای باز و فلاش ال‎ای‎دی اختصاصی است. در قلب این گوشی یک چیپست اسنپ‎دراگون 625 کوالکام قرار گرفته که یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز دارد. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی است و تمامی قابلیت‎های ارتباطی معمول به همراه یک باتری با گنجایش 3510 میلی‎آمپر ساعت را دارد که طبق گفته‎ی شرکت لنوو برای کار به مدت “50 ساعت” با این گوشی باید کافی باشد. Z Play دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 است.

این گوشی در همین ماه با قیمت 499 یورو وارد بازارهای جهانی می‎شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال