آیپدی بزرگتر در راه است!

اکنون دیگر نمی توان گفت که شایعه ای که می گفت اپل بر روی آیپدی بزرگتر کارمی کند حقیقت ندارد. شایعات به قدری بر منابع معتبر تکیه کرده اند که دیگر باور عدم وجود این محصول سخت است اما جزییاتی از ان منتشر نشده است. این تبلت که بزرگتر از محصولات قبلی اپل است می […]

اکنون دیگر نمی توان گفت که شایعه ای که می گفت اپل بر روی آیپدی بزرگتر کارمی کند حقیقت ندارد. شایعات به قدری بر منابع معتبر تکیه کرده اند که دیگر باور عدم وجود این محصول سخت است اما جزییاتی از ان منتشر نشده است. این تبلت که بزرگتر از محصولات قبلی اپل است می تواند iPad Pro یا به توجه به نام گذاری آیفون 6 ها iPad Air Plus نام بگیرد.

نسخه ی ژاپنی MacFan تصویری منتشر کرده که در آن پیش نویس هایی مربوط به آیپد بزرگتر مشاهده می شود. این تصویر که سایز عضو بزرگتر خانواده ی آیپد را 305.31 x 220.8 x 7 میلی متر عنوان کرده است ما را از سایز 12.2 اینچی صفحه نمایش این تبلت آگاه می کند.

در این گزارش نام پردازنده ی A9 اپل ذکر شده و همچنین عنوان شده که 4 اسپیکر برای این آیپد در گوشه های کیس تعبیه خواهد شد تا صدای استریو ایجاد کند. شاید اکنون زمان آن رسیده که آی او اس را بر روی صفحه های بزرگتر ببینیم.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال