اندروید 6 سرانجام برای گوشی های سری Xperia Z2 و Z3 سونی نیز عرضه شد

سونی اخیرا مشغول این بوده است که مطمئن شود لیستی از گوشی‎ها و تبلت‎هایش آخرین به‎روز‎رسانی به اندروید مارشملو را دریافت می‎کنند. در حقیقت، چند هفته قبل تقریبا تمامی دستگاه‎های سری Xperia Z2 و Z3 سونی مزین به آخرین فریم‎ویر گوگل شدند. آخرین نوبت از این به‎روزرسانی‎ها به نظر می‎آمد بدون در نظر گرفتن تبلت Xperia Z3 […]

سونی اخیرا مشغول این بوده است که مطمئن شود لیستی از گوشی‎ها و تبلت‎هایش آخرین به‎روز‎رسانی به اندروید مارشملو را دریافت می‎کنند. در حقیقت، چند هفته قبل تقریبا تمامی دستگاه‎های سری Xperia Z2 و Z3 سونی مزین به آخرین فریم‎ویر گوگل شدند. آخرین نوبت از این به‎روزرسانی‎ها به نظر می‎آمد بدون در نظر گرفتن تبلت Xperia Z3 Tablet Compact کامل شده باشد. ولی حالا، این تبلت جمع‎ و جور هم به نظر می‎رسد که به‎روزرسانی رسمی مارشملو را دریافت خواهد کرد.

شماره بیلد این به‎روزرسانی 23.5.A.0.570 است که سازگار با مدل پشتیبانی کننده از شبکه‎ی LTE (یعنی SGP621, SGP641) و هم‎چنین مدل پشتیبانی کننده از شبکه‎ی وای‎فای (SGP611, SGP612) می‎باشد. به دنبال این آپدیت نسخه‎ی اندروید به 6.0.1 ارتقاء خواهد یافت که چهارمین نسخه از اندروید مارشملو است که دارای قابلیت‎هایی همچون Doze، مجوزهای جدید اپلیکیشنی، Google Now On Tap، طیفی از ایموجی‎های جدید به همراه اصلاحات و موارد بهبود‎یافته‎ی دیگر است.

فعلا، به نظر می‌‎رسد که سونی ارسال به‎روزرسانی به اندروید مارشملو را برای دستگاه‎های اکسپریا Z2 و Z3 تمام کرده باشد و بسته به اپراتور همراه شما، موقعیت یا شماره‎ی مدل دستگاه این آپدیت به شیوه‎ی OTA ممکن است در راه باشد. اکثر این به‎روزرسانی‎ها فاز بندی شده‎اند، بنابراین اگر یک دستگاه Z2 یا Z3 دارید و هنوز خبری از این آپدیت نیست، رسیدن آن بایستی نسبتا نزدیک باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال