بازگشت مجدد اچ تی سی به بازار تبلت ها از سال آینده

با تولید نکسوس 9 توسط اچ تی سی برای گوگل اچ تی سی پس از سه سال به بازار تولید تبلت ها بازگشت. تبلت قبلی کمپانی با نام اچ تی سی فلایر که در اوایل سال 2011 عرضه شد موفق نبود. اگرچه اکنون نکسوس 9 همه را ترغیب به خرید می کند و اچ تی […]

با تولید نکسوس 9 توسط اچ تی سی برای گوگل اچ تی سی پس از سه سال به بازار تولید تبلت ها بازگشت. تبلت قبلی کمپانی با نام اچ تی سی فلایر که در اوایل سال 2011 عرضه شد موفق نبود. اگرچه اکنون نکسوس 9 همه را ترغیب به خرید می کند و اچ تی سی تصمیم گرفته تبلت مستقل خودش را در سال آینده عرضه کند.

بنابر خبرگزاری تایوانی Focus مدیر عامل شرکت این موضوع را تایید کرده است. همچنین در این گزارش عنوان شده است که اچ تی سی به تولید محصولات مشترک نیز بسیار علاقه مند است، ظاهرا نکسوس 9 تجربه ی جالبی برای شرکت بوده است. مدیرعامل بخش شمال آسیای این شرکت گفته است که شرکت قصد ندارد وارد بازار تبلت های بسیار ارزان قیمت شود زیرا این تبلت ها برای کمپانی پرسود نخواهند بود. او همچنین اظهار داشت با وجود فبلت ها و تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ محبوبیت تبلت های 7 اینچ را کمتر کرده اند، بنا به حرف می توان حدس زد اچ تی سی بر روی بازار تبلت های 10 اینچ و بالاتر سرمایه گذاری خواهد کرد. همچنین می توان انتظار داشت این تبلت میان رده یا رده بالا باشد. قطعا اطلاعات بیشتری از این تبلت ها به زود منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena