برنامه ی HERE Maps از مرز سه میلیون دانلود در فروشگاه گوگل، عبور کرد

بعد از ورود HERE Maps، نرم افزار اختصاصی فروشگاه ویندوز فون به فروشگاه گوگل پلی، این نرم افزار به صورت بسیار سریع رشد پیدا کرد. یک ماه پیش، این برنامه یک میلیون دانلود در فروشگاه گوگل داشت اما بعد از گذشت یک ماه، این تعداد از مرز سه میلیون دانلود، عبور کرد!   مهم ترین […]

بعد از ورود HERE Maps، نرم افزار اختصاصی فروشگاه ویندوز فون به فروشگاه گوگل پلی، این نرم افزار به صورت بسیار سریع رشد پیدا کرد. یک ماه پیش، این برنامه یک میلیون دانلود در فروشگاه گوگل داشت اما بعد از گذشت یک ماه، این تعداد از مرز سه میلیون دانلود، عبور کرد!

gsmarena_001 (2)

 

مهم ترین قابلیت HERE Maps، استفاده از نقشه های آفلاین بوده و هست. یعنی شما برای پیدا کردن مسیر خود کافیست یکبار برای همیشه نقشه ی منطقه ی مورد نظر خود را دریافت کنید. در حال حاضر دیتابیس این برنامه حاوی نقشه های 118 کشور در سراسر جهان می باشد!

شاید شما بگویید برنامه ی Google Maps نیز از نقشه های آفلاین بهره می برد، اما استفاده از آن همیشه ناراحت کننده و محدود بوده است. در HERE Maps شما می توانید به سادگی نقشه های یک کشور را به صورت کلی و کامل دریافت کنید و نیازی نیست به صورت منطقه ای آن را دریافت کنید. همچنین می توانید مکان های موجود برروی نقشه را نیز بدون داشتن اینرنت جستوجو کنید که این قابلیت در Google maps وجود ندارد.

درست است که سه میلیون دانلود در مقابل 1 میلیارد دانلود تقریبا هیچ است! اما این نکته را فراموش نکنید که Google Maps به صورت پیش فرض برروی تمامی دستگاه های اندرویدی، نصب شده است و مدت زمان بسیار بیشتری نسبت به HERE Maps، برروی فروشگاه گوگل، موجود بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال