بهترین اپلیکیشن های آندروید،‌ آیفون و آیپد برای یادگیری الفبا به کودکان

یاد گرفتن A B C(الفبا) در هر زبانی یک تجربه جذاب برای کودکان و والدین آنهاست. کوچکترها معمولا سعی می کنند که به نوشتن حروف عادت کنند در حالیکه بزرگترها اغلب سعی میکنند بهترین عملکردشان را در تربیت و آموزش فرزندانشان به نمایش بگذارند. خبر خوب این است که با تکنولوژی مدرن این کار اونقدر […]

یاد گرفتن A B C(الفبا) در هر زبانی یک تجربه جذاب برای کودکان و والدین آنهاست. کوچکترها معمولا سعی می کنند که به نوشتن حروف عادت کنند در حالیکه بزرگترها اغلب سعی میکنند بهترین عملکردشان را در تربیت و آموزش فرزندانشان به نمایش بگذارند.

خبر خوب این است که با تکنولوژی مدرن این کار اونقدر ها هم سخت نیست. با آمدن ابزارهای آندروید ،‌ آیفون و آیپد به اغلب خانه ها شما میتوانید کودکانتان را  بوسیله ی یک سری برنامه های عالی  که آنهارا سرگرم و در حال آموزش نگه میداره درگیر یادگیری الفبا کنین.

ولی در میان میلیون ها اپلیکیشن، پیدا کردن بهترین برنامه شاید کار سختی باشد برای همین است که ما بهترین برنامه های آموزش الفبا برای کودکان برای دستگاه های آندروید ،‌ آیفون و آیپد را انتخاب کرده ایم.
این تجربه های سرگرم کننده و رنگارنگ میتواند در پروراندن ابر قهرمان شما مفید واقع شود، پس دیدن این برنامه ها خالی از لطف نیست.
لیست اپلیکیشن های پیشنهادی ما به این صورت هستند:
Elmo loves ABC’s , Alpha Tots , Intro to Letters , Jamaroos Musical ABCs , Dr.Seuss’s ABC , Endless Alphabet
لینک کوتاه | منبع: phonearena
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال