سامسونگ از لامپ هوشمند LED خود رونمایی کرد

دوروز پیش شرکت ال جی از لامپ هوشمند LED خود که از طریق Wi-Fi به سایر دستگاه ها متصل می شود، رونمایی کرد. اما امروز سامسونگ از لامپ هوشمند LED خود رونمایی کرد که با سایر محصولات مشابه خود در بازار تفاوت هایی دارد، تفاوت اصلی اتصال این محصول ارتباط از طریق بلوتوث با سایر […]

دوروز پیش شرکت ال جی از لامپ هوشمند LED خود که از طریق Wi-Fi به سایر دستگاه ها متصل می شود، رونمایی کرد. اما امروز سامسونگ از لامپ هوشمند LED خود رونمایی کرد که با سایر محصولات مشابه خود در بازار تفاوت هایی دارد، تفاوت اصلی اتصال این محصول ارتباط از طریق بلوتوث با سایر گوشی های هوشمند و تبلت هاست.

به گفته ی شرکت سامسونگ، شما می توانید تا 64 لامپ را با یک نرم افزار و بدون تنظیمات اضافه ی دیگری کنترل کنید. عمر این لامپ ها در استفاده ی نرمال 15 هزار ساعت یا ده سال است.

اگر از یک هاب بلوتوث ZigBee استفاده کنید، اتوماسیون خانگی نیز ممکن است (اتصال همزمان چند دستگاه به لامپ هوشمند ال ای دی) اما شرکت سامسونگ این هاب را در مجموعه اش ارائه نمی دهد.

قیمت و تاریخ ارائه این محصول هنوز مشخص نیست. امیدواریم جایگزینی بلوتوث به جای Wi-Fi در کاهش قیمت این محصول تاثیر داشته باشد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال