شایعه: قاب پشتی گلکسی اس 6 جدا نمی شود

کنگره جهانی موبایل بارسلون کمتر از دو هفته دیگر شروع می شود و ما به زودی شاهد معرفی گلکسی اس 6 سامسونگ خواهیم بود. هر قدر که به اول مارچ نزدیک تر می شویم، شایعات بیشتری هم از تلفن های هوشمند مختلف به گوش می رسد. جدیدترین شایعات خبر داده اند که قاب پشتی گلکسی اس 6 را […]

کنگره جهانی موبایل بارسلون کمتر از دو هفته دیگر شروع می شود و ما به زودی شاهد معرفی گلکسی اس 6 سامسونگ خواهیم بود. هر قدر که به اول مارچ نزدیک تر می شویم، شایعات بیشتری هم از تلفن های هوشمند مختلف به گوش می رسد. جدیدترین شایعات خبر داده اند که قاب پشتی گلکسی اس 6 را نمی توان جدا کرد. این خبر را یکی از سازندگان قاب در سایت آمازون فاش کرده است.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، قاب دولایه ای که برای گلکسی اس 6 ساخته شده به همراه گلکسی اس 6 نشان داده شده است. همانند سری گلکسی A، کناره های این تلفن هوشمند از جنس فلز ساخته شده است اما تصویری از قسمت پشتی این تلفن هوشمند به نمایش در نیامده است. بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده گلکسی اس 6 هم بدنه ای همچون خانواده ی گلکسی A خواهد داشت.

دکمه ی Power گلکسی اس 6 در سمت راست و مقداری پایین تر تعبیه شده است. از طرفی در قسمت پایین و در سمت راست تلفن هوشمند، درگاه اتصال سیم کارت یا کارت حافظه ی Micro SD را میبینیم. در مدل های قبلی گلکسی اس، ورودی سیم کارت و کارت حافظه در پشت تلفن هوشمند تعبیه شده بودند. همین امر باعث شده تا شایعاتی در مورد بدنه ی پشتی گوشی به وجود آید.

البته فراموش نکنید که این عکس فقط ممکن است خیالات طراح قاب برای این تلفن هوشمند باشد. برای دستیابی به اطلاعات دقیق بهتر است تا رو نمایی رسمی این تلفن هوشمند صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال