نسخه ی گمینگ از کارت گرافیک 8 گیگابایتی R9 290X توسط MSI معرفی شد

پس از معرفی نسخه ی 8 گیگابایتی از کارت گرافیک R9 290X توسط AMD، سازندگان و تولید کنندگان بزرگ دنیای سخت افزار، یک به یک اقدام به معرفی کارت های گرافیک جدید خود نمودند. یکی از برجسته ترین موارد در این میان، کارت گرافیک گیمینگ و معرفی شده توسط MSI می باشد. این کارت گرافیک جدید […]

پس از معرفی نسخه ی 8 گیگابایتی از کارت گرافیک R9 290X توسط AMD، سازندگان و تولید کنندگان بزرگ دنیای سخت افزار، یک به یک اقدام به معرفی کارت های گرافیک جدید خود نمودند. یکی از برجسته ترین موارد در این میان، کارت گرافیک گیمینگ و معرفی شده توسط MSI می باشد.

این کارت گرافیک جدید که توسط این شرکت معرفی شده است، با 8 گیگابایت حافظه، از سرعت حافظه ی 5500 مگاهرتز برخوردار می باشد و با فن آوری شرکت AMD به نام PowerTune، می تواند با بالاترین کلاک های ممکن کار کند و تجربه ی بی نظیر و بدون نقصی از انجام بازی را در اختیار شما می گذارد. همچنین، دارا بودن فن آوری و برنامه نویسی جدید AMD و پشتیبانی آن در بازی های جدید و حتی قدیمی تر همچون Battlefield 4، سبب شده است تا این کارت گرافیک به انتخابی ویژه تبدیل شود و می تواند به خوبی، تصاویر و بازی هایی را با وضوح تصویر 4K، در شش تلویزیون مجزا و بدون هیچ مشکلی اجرا کند.

19d

اما MSI سعی کرده است تا حد ممکن این کارت گرافیک را بهترین شرایط ممکن آماده کند، به همین منظور، یک نرم افزار مخصوص نیز به همراه کارت خود عرضه کرده است. در این نرم افزار، سه حالت پیش فرض وجود دارد. یک حالت برای فعالیت با مصرف برق پایین به منظور استفاده ی اقتصادی می باشد و در کنار حالت معمول، یک حالت نیز برای افزایش کلاک های این کارت در نظر گرفته شده است تا برای استفاده از تمام قدرت کارت گرافیک، نیازی به داشتن دانش اورکلاک نداشته باشید و بدون هیچ دانشی، از نهایت قدرت کارت خود استفاده کنید.

19b 19c

کارت گرافیک MSI R9 290X Gaming Twin Frozr IV از نسل چهارم از خنک کننده های شرکت MSI با نام Twin Frozr IV بهره می برند و همین موضوع سبب شده است تا این کارت گرافیک در بالاترین و بهترین شرایط، به صورت کاملا خنک عمل کند.

MSI با در نظر گرفتن فن آوری های ویژه، سعی کرده است تا فن آوری AMD TrueAudio شرکت AMD را به نحو احسن در این کارت گرافیک پیاده کند که نتیجه ی آن نیز بسیار رضایت بخش بوده است و می تواند برای هر گیمری، نقطه ی قوت مثبتی در نظر گرفته شود.

19a

در ادامه، می توانید مشخصات فنی این کارت گرافیک را مشاهده نمایید.

  • GPU: Hawaii XT
  • R9 290X GAMING 8G Clock speeds: 1040 MHz (OC Mode)
  • Memory Size/Speed : 8096 MB/5500 MHz
  • Connectivity: DisplayPort / HDMI / 2x DL-DVI-D
  • Card Dimensions: 276x127x39 mm
  • Afterburner OC support: GPU / VDDCI Overvoltage
  • Power connectors: 1x 8-pin, 1x 6-pin PCI Express

 

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup