کمپانی VisionTek کیف محافظ و چرمی Wallet Drive را معرفی نمود

محصول جدید کمپانی VisionTek، کیفی چرمی و محافظی است که کاربران می‌توانند از آن، به منظور حمل و نقل هارد‌های اکسترنال خود با خیالی آسوده‌تر، استفاده کنند. درون این محصول جدید که Wallet Drive نام دارد، یک لایه‌ی مغناطیسی تعبیه شده که در آن قسمت می‌توانید هارد اکسترنال خود را قرار داده و با یک اشاره‌ی انگشت، آن را از جای خود خارج کنید…

کمپانی VisionTek را همه با فلش مموری، هارد‌ درایوهای جامد (SSD) و … می‌شناسند. همچنین این شرکت، فعالیت گسترده‌ای پیرامون تولید و عرضه‌ی محصولات جانبی برای کامپیوتر‌های شخصی و دستگاه‌های Mac دارد. حال محصول جدید این شرکت، کیفی چرمی و محافظ است که کاربران می‌توانند از آن، به منظور حمل و نقل هارد‌های اکسترنال خود با خیالی آسوده‌تر، استفاده کنند.

درون این محصول جدید که Wallet Drive نام دارد، یک لایه‌ی مغناطیسی تعبیه شده که در آن قسمت می‌توانید هارد اکسترنال خود را قرار داده و با یک اشاره‌ی انگشت، آن را از جای خود خارج کنید. همچنین یک کابل به طول 7 اینچ و از نوع USB 3.0/2.0 نیز در این کیف چرمی وجود دارد که به هارد شما متصل بوده و نهایتا اتصال مابین هارد اکسترنال به دستگاه مقصد را برقرار می‌سازد. بنابراین می‌توانید در این کیف چرمی، هارد‌های اکسترنال خود اعم از جامد (SSD) یا سخت (HDD) قرار داده و بسته به سرعت هارد خود، اطلاعات را از طریق کابل پر‌سرعت آن با سرعتی تا سقف 600 مگابایت بر ثاینه، انتقال دهید.

VisionTek Introduces Wallet Drive Portable Enclosure

یکی از ویژگی‌های خوب Wallet Drive، استفاده‌ی آسان از هارد‌های اکسترنال است که نیاز کاربران به استفاده‌ی AC adapter را از بین می‌رود. همچنین این کیف چرمی، با کیفیت بالای خود از استانداردهای مصرف انرژی خاصی بهره‌مند است و بدون  سیستم فن خنک کننده طراحی شده که این موضوع از ایجاد سر و صدای آزاردهنده ممانعت بعمل می‌آورد. قابلیت پشیتبانی از سرعت رد و بدل اطلاعات کابل 7 اینچی این کیف چرمی نیز بسیار بالاست و در صورت مناسب بودن شرایط می‌تواند اطلاعات را با بالاترین سرعت ممکن انتقال دهد.

قیمتی که توسط شرکت VisionTek برای این محصول در نظر گرفته شده، 19.99 دلار است و این کیف چرمی اختصاصی به صورت مستقیم توسط کمپانی VisionTek و یا از طریق خرده فروشی‌های آنلاین در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال