6 ویژگی از آیفون 6 پلاس که در سامسونگ گلکسی نوت 4 وجود ندارد (قسمت دوم)

قسمت اول 3.صفحه نمایش شفاف تر صفحه نمایشی که در آیفون 6 پلاس استفاده شده 30 درصد از یک صفحه نمایش کیو اچ دی از نوع AMOLED که در نوت 4 استفاده شده شفاف تر است. با توجه به این تفاوت در فضای خارج منزل و نور طبیعی صفحه نمایش آیفون 6 پلاس را بهتر […]

قسمت اول

3.صفحه نمایش شفاف تر

3

صفحه نمایشی که در آیفون 6 پلاس استفاده شده 30 درصد از یک صفحه نمایش کیو اچ دی از نوع AMOLED که در نوت 4 استفاده شده شفاف تر است. با توجه به این تفاوت در فضای خارج منزل و نور طبیعی صفحه نمایش آیفون 6 پلاس را بهتر می توان دید.

4.قابلیت ضبط ویدئوهای آهسته ی اچ دی 240 فریم بر ثانیه

4

پردازنده ی قدرتمند A8 وولرزشگیر اپتیکال جدید در دوربین آیفون 6 پلاس به کاربر این امکان را می دهد که ویدئوهای آهسته با کیفیت اچ دی و 240 فریم بر ثانیه ضبط کند، در حالی که نوت 4 تنها می تواند 120 فریم بر ثانیه ویدئو ضبط کند.

5.دسترسی راحت تر

5

نوت 4 قابلیت استفاده از تلفن هوشمند با یک دست را می تواند در صفحه نمایش فعال کند اما تمام آیکون ها و المان بسیار کوچک می شوند و در یک گوشه از صفحه نمایش جمع می شوند تا بتوانبد با یک دست از فبلت خود استفاده کنید. این امکان نیز در آیفون 6 پلاسذنیز وجو دارد با این تفاوت که می توانید با دوبار لمس دکمه ی هوم این امکان را فعال کنید و در کل دسترسی راحت تری دارد.

6.حالت افقی کامل تر

6

در آیفون 6 پلاس امکانی وجود دارد که با چرخش تلفن هوشمند به سمت دیگر جهت المان ها نیز تغییر می کند که در همه ی صفحات به طور کامل و تمام صفحه انجام می شود. ولی در رابط کاربری سایر شرکت ها برای اندروید این امکان برای صفحه اولو سایر منوها وجود ندارد و تصاویر تمام صفحه نمایش داده نمی شوند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena