اپل اپ استور مخصوص ویژن پرو را توسعه می‌دهد

اپل اعلام کرد قصد دارد یک اپ استور جدید برای ویژن او اس و توسعه دهندگان آن راه‌اندازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل توسعه اپ استور جدیدی را برای هدست واقعیت ترکیبی خود آغاز کرده است و اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد برنامه‌های سازگار با آیفون و آیپد […]

اپل اعلام کرد قصد دارد یک اپ استور جدید برای ویژن او اس و توسعه دهندگان آن راه‌اندازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل توسعه اپ استور جدیدی را برای هدست واقعیت ترکیبی خود آغاز کرده است و اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد برنامه‌های سازگار با آیفون و آیپد نیز به طور پیش فرض در این فروشگاه قرار دارند. اپل اعلام کرد پاییز امسال این فروشگاه جدید همراه با نسخه بتای توسعه دهنده ویژن او اس رونمایی می‌شود.

پست جدید اپل نشان می‌دهد فروشگاه جدید شامل برنامه‌های آیفون و آیپد و همچنین برنامه‌های ویژن او اس خواهد بود. طبق گفته‌های قبلی این شرکت و پست جدید برنامه‌های ios و آیپد او اس نیز در سیستم عامل هدست جدید این شرکت اضافه می‌شوند. بنابراین دهندگان می‌توانند برای بهینه سازی برنامه‌های خود اقدام کنند. همچنین توسعه دهندگان قادر خواهند بود با کمک کیت توسعه نرم‌افزاری برای هدست این شرکت نیز برنامه‌هایی تولید کنند.

اپل در پست خود اعلام کرد: به طور پیش فرض در اپ استور ویژن پرو برنامه‌های آیپد و آیفون نیز به طور خودکار قرار خواهند داشت. همچنین برنامه‌های آیپد و آیفون روی ویژن او اس نیز اجرا شده و اکثر فریم ورک‌های موجود در سیستم عامل‌ها نیز در ویژن او اس قرار دارد. احتمالا این شرکت در جریان رویداد ۲۱ شهریور و رونمایی از آیفون ۱۵ برنامه‌های جدید خود را برای این هدست اعلام خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال