اپل در آیفون ۱۵ پرو به جای رنگ‌های طلایی و بنفش از رنگ‌های جدید استفاده می‌کند

اپل طی رویداد تاریخ ۲۱ شهریور از آیفون‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. نسخه جدید آیفون برخلاف مدل‌های قبلی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از فولاد ضد زنگ و همچنین قاب تیتانیومی عرضه می‌شوند. اکنون نیز تصویری در رابطه با آیفون‌های ۱۵ پرو منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در این عضو خانواده آیفون ۱۵ از […]

اپل طی رویداد تاریخ ۲۱ شهریور از آیفون‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. نسخه جدید آیفون برخلاف مدل‌های قبلی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از فولاد ضد زنگ و همچنین قاب تیتانیومی عرضه می‌شوند. اکنون نیز تصویری در رابطه با آیفون‌های ۱۵ پرو منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در این عضو خانواده آیفون ۱۵ از رنگ‌های جدید استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند رنگ‌های طلایی و بنفش در آیفون ۱۵ جدید وجود ندارند و به جای آنها رنگ‌های خاکستری و آبی تیره جایگزین شده‌اند. تصاویر منتشر شده نیز آیفون ۱۵ پرو را با رنگ خاکستری با نام خاکستری تایتان نشان می‌دهد.

رنگ خاکستری جدید اپل نسبت به گزینه نقره‌ای سفید آن در آیفون‌های گذشته کمی تیره‌تر شده و از رنگ مشکی آیفون ها نیز کمی روشن‌تر است. رنگ خاکستری تایتان قرار است جایگزین رنگ طلایی در آیفون‌های ۱۵ پرو شود. علاوه بر آن رنگ آبی تیره نیز رنگ جدیدی است که اپل آن را جایگزین رنگ بنفش در آیفون ۱۴ پرو خواهد کرد.

از گذشته نسخه‌های پرو آیفون با رنگ‌های جدید این شرکت همراه بوده است. برخی از رنگ‌های جدید به کار رفته در مدل‌های پرو سبز نیمه شب و یا آبی اقیانوسی بود. این رنگ‌ها در یک یا دو نسل از آیفون‌ها به کار رفت. نسخه‌های معمولی آیفون نیز قرار است با رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی عرضه شوند. احتمالاً استفاده از رنگ‌های جدید در مدل‌های پرو آیفون ۱۵ می‌تواند در افزایش قیمت آن نیز موثر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال