آگهی کسب و کارها

 معرفی مدلهای فلش تبلیغاتی پرکاربرد به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مدیران ، دانشجویان و پزشکان

با اینکه می‌توان به روش‌های جدیدتری برای ذخیره اسناد مهم، انتقال داده‌ها و پشتیبان‌گیری از داده‌ها اشاره کرد، اما هنوز هم چیزی مثل داشتن یک فلش مموری در صدر محصولات در این رده قراردارد. آنها همچنان بسیار ارزشمند هستند و به طور خاص، هنوز هم در حوزه های مختلف ، آموزشی ، تبلیغاتی ، مهم […]

با اینکه می‌توان به روش‌های جدیدتری برای ذخیره اسناد مهم، انتقال داده‌ها و پشتیبان‌گیری از داده‌ها اشاره کرد، اما هنوز هم چیزی مثل داشتن یک فلش مموری در صدر محصولات در این رده قراردارد. آنها همچنان بسیار ارزشمند هستند و به طور خاص، هنوز هم در حوزه های مختلف ، آموزشی ، تبلیغاتی ، مهم باقی می‌مانند.

در جامعه امروز، بیشتر دانشجویان ، پزشکان و مدیران دسترسی به لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها دارند، و نه تنها اینکه بسیاری از کارهایشان به صورت دیجیتال انجام می‌شود، بنابراین داشتن یک فلش مموری به عنوان یک جایگزین ایمنی، ریسک از دست دادن کارهایشان و اطلاعاتشان را از بین می‌برد.

بعضی از دیگر راه‌هایی که فلش مموری در دانشگاه‌ها و محیطهای آموزشی مفید است عبارتند از به اشتراک‌گذاری پروژه‌های گروهی و تکالیف، دسترسی آسان به فایل‌ها حتی بدون وای‌فای، و طراحی زیبا و کوچک آن‌ها که حمل آنها را بسیار آسان می‌کند.

درمقاله ای که در سوئد در دانشگاه Halmstad University  با عنوان A quantitative study about which promotional products are the best to be used in general and specific industries درخصوص بررسی هدایای تبلیغاتی و اینکه چه هدیه ای بیشترین بازخورد و رضایت را در هدیه گیرندگان ایجاد میکند ، مشخص شد که فلش مموری بهترین گزینه برای هدیه تبلیغاتی می باشد.

انواع فلش مموری، بررسی اشکال مختلف این هدیه تبلیغاتی الکترونیکی

در زیر نمونه های متفاوتی که از این محصول در بازار وجود دارد را بررسی میکنیم و به توشح کوتاهی از مزایای هرمدل میپردازیم .دراین بین بعضی از فلش مموریها مناسب داشنجویان هستند و گروهی دیگر برای مدیران و پزشکان . هر مدلی برای ساختار وسیعی از مخاطبان طراحی شده است، از مجموعه محبوب فلش مموری کارتی تا فلش مموری چرمی و فلش مموری فلزی ، ما می‌توانیم تضمین کنیم که برای هرگروه از مخاطبان مدلی و طرحی خاص وجود دارد.

فلش مموری کارتی، فلش مموری تبلیغاتی در ایعاد کارت ویزیت

کارت ویزیت برای همگان محصولی آشناست و سالهاست صاحبان کسب و کار برای معرفی بیشتر خود و اطلاعات خود از این محصول استفاده میکنند ، اما تلفیق این ساختار با تکنولوژی منجر به تولید محصولی خاص به نام فلش مموری کارتی شد. این فلش مموری در ابعادی دقیقا ، ابعاد کارت ویزیت (8.5 سانتی متر در 5.5 سانتی متر) و در ضخامتی بسیار باریک تولید میشود و 3 امکان مهم رابرای مخاطبان خود به همراه دارد:

  1. باریکی در ابعاد و استفاده از آن به صورت کارت ویزیت در کیف همراه
  2. چاپ با کیفیت همچچون کارت ویزیت در دوطرف فلش مموری
  3. امکان استفاده از ظرفیتهای مختلف برای ذخیره سازی اطلاعات

تمامی این امکانات منتج به داشتن محصولی بسیار کارآمد به عنوان هدیه تبلیغاتی برای دانشجویان ، مدیران و پزشکان شد که به نام فلش مموری کارتی تبلیغاتی شناخته میشود.

فلش مموری فلزی ، فلش تبلیغاتی با چاپ ماندگار

بدنه فلزی استفاده شده دراین مدل فلش مموری ، باعث میشود که از هرگونه ضربه و خراشیدگی مصون مانده و ماندگاری بالایی داشته باشد . همچینین این مدل فلش مموری در رنگبندی های متفاوت تولید میشود و ابعادی از یک بند انگشت تا 4 سانتی متر رادارد.

بدلیل بدنه فلزی ، میتوان به راحتی لوگو دانشگاه ، شرکت و سازمان مشتریان را به راحتی و با کیفیت بالا برروی بدنه لیزر نمود و به عنوان یک فلش تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه داد

فلش مموری چرمی ، فلش تبلیغاتی مناسب برای مدیران ، پزشکان و اساتید

این مدل فلش مموری دارای بدنه ای ازجنس چرم مصنوعی است ، و همانطور که میدانید چرم جزء متریالهایی است که حس لاکجری و خاص بودن را در مخاطب القا میکند.ازاینرو فلش چرمی ، جز هدایای لاکچری به حساب می آید و میتوان به راحتی برروی بدنه چرمی فلش مموری ، نام و لوگو را با کیفیت بالا حک نمود.

 

فلش مموری کریستالی ، درخشش لوگو شما در مقابل دیدگان مشتریانتان

 یک گزینه عالی برای قشر خاص پسند به شمار میرود، بدلیل استفاده از چراغ ال ای دی در قسمت کریستالی فلش پس از اتصال به پورت ، این فلش مموری درخشان میشود و حالت خاصی را به نمایش میگذارد . شرکتهای تهیه کننده هدایای تبلیغاتی خلاثانه از این ایده به خوبی استفاده کرده و با لیزر لوگو ، خدمات و حتی شکل محصول به صورت سه بعدی در قسمت کریستالی فلش مموری ، هدهی تبلیغاتی خاصی را تولید نموده اند. تنها اینکه این فلش مموری بسیارسبک است، بلکه میتوان رنگ چراغ ال ای دی آن را براساس رنگ سازمانی یا برند تعییر داد.

فلش مموری تبلیغاتی دنیای تمام نشدنی از ایده های خلاقانه برای هدایای تبلیغاتی

تا اینجای مثاله نمونه های معرفی از فلش مموری برای ایده هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کردیم ، امام این حیطه دراینجا به انتها نمیرسد و گستردگی بازار فلش مموری در اشکال ، ابعاد و ظرفیت ، باعث شده است که هرروز شاهد نمونه جدیدی ازاین محصول دربازار باشیم.

هر یک از فلش مموری‌هایی که توصیه کرده‌ایم از موجودی ما در هدایای تبلیغاتی کادو قابل دسترسی است و می‌توان در عرض حداکثر 24 ساعت تحویل شما گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا مشاهده برخی از محصولات دیگری که برای دانشجویان  دانشگاه‌ها ، پزشکان و مدیران فراهم می‌کنیم، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید.

https://ka2.co/product-category/promotionalgift

ما تعداد زیادی از فلش مموری تبلیغاتی در اشکال و انواع مختلف را در شرکت نگهداری می‌کنیم که این امر امکان برندینگ و ارسال فلش‌های تبلیغاتی را در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان‌پذیر می‌سازد. معمولاً زمان تحویل فلش‌ تبلیغاتی با چاپ در مدل‌های استاندارد بیش از 24 ساعت نیست، اما ارزش دارد که توجه داشته باشید این مدت ممکن است در صورت سفارش عمده یا در صورت نیاز به محصولات سفارشی بیشتر از این زمان باشد، به عنوان مثال فلش‌اختصاصی.

همیشه توصیه می‌کنیم که در صورت امکان زمان مورد نظر خود برای دریافت سفارش را به ما اطلاع دهید تا بتوانیم گزینه‌های خدمات مناسب را برای شما ارائه دهیم. اگر به عنوان مثال در آخرین لحظه برای یک همایش یا رویداد سفارش می‌دهید، ما می‌توانیم خدمات اسپرس را ارائه دهیم که تضمین می‌کند هدیه تبلیغاتی شما در کمتر از 24 ساعت به شما ارسال میشود.

salb-techna