آمار مدیرعامل ایکس نشان داد میلیون‌ها نفر از کاربران این پلتفرم آن را ترک کرده اند

با توجه به آماری که مدیرعامل ایکس در مورد کاربران این شبکه اجتماعی منتشر کرده است میتوان به ریزش میلیونی کاربران آن پی برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمار منتشر شده توسط مدیرعامل ایکس در مصاحبه‌ای در شبکه cnbc قابل توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این آمار نشان می‌دهد کاربران این […]

با توجه به آماری که مدیرعامل ایکس در مورد کاربران این شبکه اجتماعی منتشر کرده است میتوان به ریزش میلیونی کاربران آن پی برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمار منتشر شده توسط مدیرعامل ایکس در مصاحبه‌ای در شبکه cnbc قابل توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این آمار نشان می‌دهد کاربران این شبکه اجتماعی از زمان ورود ایلان ماسک به این پلتفرم دچار ریزش میلیونی شده است. یاکارینو در کنفرانس Code 2023 اعلام کرد ایکس اکنون حدود ۲۲۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. اما اگر به آمار تعداد کاربران این شبکه اجتماعی که پیش از این در سال ۱۴۰۱ توسط ایلان ماسک منتشر شده بود توجه کنید که رقم ۲۵۴.۵ میلیون کاربر بوده است می‌توان به کاهش ۱۱.۶ درصدی آن پی برد. این کاهش کاربر درست از زمانی که ایلان ماسک ایکس را تصاحب کرده اتفاق افتاده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط اینفورمیشن تعداد کاربران فعال در توییتر پیش از حضور ایلان ماسک بسیار قابل توجه بوده است. زیرا این شرکت به صورت دوره‌های سه ماهه گزارش‌هایی را برای سرمایه‌گذاران و سهامداران منتشر می‌کرده است. از زمان حضور ایلان ماسک در این پلتفرم هنوز آمار دقیق ارائه نشده است.

مدیرعامل ایکس در پاسخ به سوال آمار دقیق کاربران با طفره رفتن سعی کرد پاسخ ندهد اما در نهایت اعلام کرد بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. وی با اضافه کردن بحث تعامل کاربران به انجمن ایکس و تعداد ۵۰ هزار تایی آنها اشاره کرده و گفته بود این تعداد نسبت به سه ماهه گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال