توسعه دهندگان استقبال زیادی از کیت شبیه ساز نرم افزار ویژن پرو داشته اند

در حالی که شایعات بسیاری در مورد عدم استقبال از شبیه ساز کیت نرم افزاری ویژن پرو توسط توسعه دهندگان منتشر شده بود، اکنون مدیران اپل با رد این اخبار اعلام کردند استقبال از این بسته نرم افزاری بسیار فراتر از انتظار بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می […]

در حالی که شایعات بسیاری در مورد عدم استقبال از شبیه ساز کیت نرم افزاری ویژن پرو توسط توسعه دهندگان منتشر شده بود، اکنون مدیران اپل با رد این اخبار اعلام کردند استقبال از این بسته نرم افزاری بسیار فراتر از انتظار بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد آمار دانلود مربوط به نرم افزار ویژن او اس بیشتر از آمار مدنظر اپل بوده است. در حالی که پیش از این در مورد استقبال توسعه دهندگان از این نرم افزار ابراز نگرانی شده بود.

مصاحبه برخی از مدیران اپل با دیجیتال ترندز نشان می دهد آن ها استقبال توسعه دهندگان را فراتر از انتظارها دانسته اند. از طرفی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد آزمایش گاه های اپل که قرار بود برای توسعه دهندگان مورد استفاده قرار بگیرد میزبان تعداد کمی از آنها بوده است.

اپل پس از معرفی ویژن پرو اعلام کرد آزمایشگاه های این شرکت در چند کشور به طور ویژه احداث شده و توسعه دهندگان می توانند در آنجا با هدست جدید کار کنند. در آمریکا این آزمایشگاه در شهر کوپرتینو قرار دارد و تنها آزمایشگاه توسعه دهندگان آمریکایی محسوب میشود. بدین ترتیب توسعه دهندگان برای کار با این هدست مجبورند با مقر این شرکت در شهر کوپرتینو سفر کنند.

استیو سینکلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی هدست ویژن پرو در مصاحبه با دیجیتال ترندز گفت دانلودهای مربوط به نرم افزار هدست از انتظارات اپل بیشتر بوده است. شبیه ساز سیستم عامل این هدست حدود یک ماه پیش در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال