گلکسی اس ۲۴ به همراه محافظ نمایشگر Corning Gorilla Armor عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا همراه با محافظ جدید نمایشگر شرکت کورنینگ به بازار عرضه خواهد شد. این محصول می‌تواند ترکیبی از دوام و کیفیت را در گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ اولتر را به نمایش بگذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران با استفاده از محافظ جدید شرکت کورنینگ با نام Corning […]

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا همراه با محافظ جدید نمایشگر شرکت کورنینگ به بازار عرضه خواهد شد. این محصول می‌تواند ترکیبی از دوام و کیفیت را در گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ اولتر را به نمایش بگذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران با استفاده از محافظ جدید شرکت کورنینگ با نام Corning Gorilla Armor می‌توانند نمایشگری روشن‌تر و شفاف‌تر در اختیار داشته باشند. همچنین در برابر آسیب‌های ناشی از برخوردهای روزمره نیز محافظت بیشتری از دستگاه به عمل خواهد آمد. طبق اعلام سامسونگ و شرکت کورنینگ الکترونیکس نمایشگر گوشی های گلکسی اس ۲۴ اولترا به محافظ جدید مجهز خواهند بود.

کوانگ جین بائه مدیر بخش تحقیق و توسعه و بخش تجربه موبایلی در سامسونگ در این باره گفته است: پیش از این نیز همکاری هایی بین گلکسی اس سامسونگ و گوریلا گلس کورنینگ بوده و اکنون تداوم این همکاری ها باعث پیشرفت قابل توجه و افزایش دوام و مقاومت محصولات شده است. در همکاری جدید نیز این امکان برای کاربران ایجاد شده است تا از محصولات جدید با اطمینان و آرامش بیشتری استفاده کنند.

محصول جدید کورنینگ Corning Gorilla Armor از شیشه متفاوتی برای محافظت از نمایشگر گوشی موبایل ساخته شده است که نسبت به شیشه‌های معمولی می‌تواند تا ۷۵ انعکاس نور را کاهش دهد. بدین ترتیب نمایشگر دارای خوانایی بیشتری خواهد بود در مکان‌های دارای روشنایی بیشتر نیز به خوبی دیده می‌شود.

همچنین با استفاده از این ماده جدید می‌توان دوام صفحه نمایش را در گوشی‌های هوشمند افزایش داد. طبق تست‌های آزمایشی انجام گرفته توسط کورنینگ این محافظ صفحه نمایش می‌تواند استحکام بیشتری نسبت به شیشه‌های محافظتی آلومینوسیلیکات از خود نشان دهد. علاوه بر آن با استفاده از آزمایش‌های نوین با نام Scratch Bot میزان مقاومت استثنایی این محافظ در برابر خراش و ساییدگی شبیه سازی شد. در این تست مشخص شد محافظ جدید شرکت کورنینگ Corning Gorilla Armor می‌تواند تا ۴ برابر بیشتر در برابر خراش و ساییدگی مقاومت از خود نشان دهد. گوریلا آرمور دارای ۲۵ درصد مواد بازیافتی پیش مصرف است که توسط UL Solution نیز به تایید رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال