iFixit یک بخش برای تعمیرات دستگاه های اندروید اضافه کرد

iFixit را که یک مرکز تعمیراتی بوده و شامل صدها راهنما و فروشگاه لوازم یدکی است، اکثر گیگ های حرفه ای میشناسند. این سرویس به تازگی یک مرکز خدمات و تعمیرات به صورت فروشگاهی راه اندازی کرده است. از آنجایی که اول مرحله برای تعمیر یک وسیله یا قطعه، داشتن یک جعبه ابزار با قطعات و لوازم کامل است و […]

logo-ifixit1

iFixit را که یک مرکز تعمیراتی بوده و شامل صدها راهنما و فروشگاه لوازم یدکی است، اکثر گیگ های حرفه ای میشناسند. این سرویس به تازگی یک مرکز خدمات و تعمیرات به صورت فروشگاهی راه اندازی کرده است.

از آنجایی که اول مرحله برای تعمیر یک وسیله یا قطعه، داشتن یک جعبه ابزار با قطعات و لوازم کامل است و با توجه به وجود 252 دستگاه و قطعه راهنمای پوشش دهنده، برای شروع، این فروشگاه قطعات را برای تعداد کمی از تبلت ها و گوشی های تلفن همراه انتخاب کرده است.

iFixit همچنین برای تعمیرات راحت تر، از جمله برای کسانی که به دلیل کنجکاوی میخواهند تلفن هوشمند یا تبلتشان را باز کنند، پیچ گوشتی ها و دستگاه های لحیم کاری مخصوص را به فروش می رساند.

از آن جا که دستگاه های اندرویدی بیشتر از دستگاه های اپل هستند، از نظر فنی اعضای انجمن iFixit می توانند با نوشته های راهنمای خود و اهدای قطعات به این فروشگاه، آنها را در این امر یاری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال