احتمال دارد واتساپ در آینده میزبان تبلیغات باشد

رهبر واتساپ اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد ممکن است این پیام رسان در بخش هایی میزبان تبلیغات شود.‌ احتمالا یکی از این بخش ها Status خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علا‌فه واتساپ به نمایش تبلیغات زیاد است. اما همواذه تلاش دارد تا بنرهای تبلیغاتی را بدون تاثیر روی تجربه […]

رهبر واتساپ اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد ممکن است این پیام رسان در بخش هایی میزبان تبلیغات شود.‌ احتمالا یکی از این بخش ها Status خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علا‌فه واتساپ به نمایش تبلیغات زیاد است. اما همواذه تلاش دارد تا بنرهای تبلیغاتی را بدون تاثیر روی تجربه کاربری اضافه کند.

به گفته مدیر واتساپ نمایش تبلیغات در صفحه اصلی پیام ها انجام نخواهد شد. اما این تبلیغات ممکن است در بخش استاتوس استفاده شود. ویل کت کارت، در یک مصاحبه در مورد این موضوع اعلام کرد احتمال دارد این پیام رسان تبلیغات را میزبانی کند. البته وی حدود دو ماه پیش امکان ورود به چت های تبلیغاتی درون واتساپ را تکذیب کرده بود. اما سخنان جدید نشان دهنده تلاش مدیران واتساپ به افزایش درآمد از طریق تبلیغات است.

رهبر واتساپ در بخشی از سخنان خود اعلام کرد اضافه کردن تبلیغات به بخش مربوط به چت کاربران کار درستی نبوده اما ممکن است دیگر بخش‌ها در آینده میزبان تبلیغات در واتساپ باشد. احتمالا این بخش‌ها شامل کانال‌ها یا بخش استاتوس خواهد بود. همچنین برخی از کانال‌ها ممکن است در آینده پولی بوده و کاربران برای عضو شدن در آن باید اشتراک خریداری کنند.

شبکه اجتماعی واتساپ چند سال پیش نیز ایده‌هایی را برای اضافه کردن تبلیغات در بخش استاتوس مطرح کرده بود. اما تاکنون این ایده‌ها هرگز عملی نشده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال