LG G3 در رنگ های بنفش و قرمز در آگوست عرضه می شود

در 27 ماه مه، ال جی در مجموع پنج رنگ برای پرچمدار G3 خود معرفی کرد که عبارت بودند از مشکی، سفید، طلایی، بنفش و قرمز. بیش از دو ماه از آن می گذرد و تابحال فقط سه رنگ از این تلفن هوشمند را در بازار دیده ایم و دو رنگ آخر هنوز در قفسه های خرده فروشان و اپراتور ها دیده […]

در 27 ماه مه، ال جی در مجموع پنج رنگ برای پرچمدار G3 خود معرفی کرد که عبارت بودند از مشکی، سفید، طلایی، بنفش و قرمز. بیش از دو ماه از آن می گذرد و تابحال فقط سه رنگ از این تلفن هوشمند را در بازار دیده ایم و دو رنگ آخر هنوز در قفسه های خرده فروشان و اپراتور ها دیده نمی شود.

اما خوشبختانه یک اطلاعیه رسمی در مورد این موضوع منتشر شده است:

« رنگ های اضافی G3 از قبیل بنفش و قرمز در ماه آگوست به بازارهای انتخابی عرضه می شود. رنگ ها و تاریخ دقیق عرضه ی آنها در ارتباط مستقیم با اپراتور ها تصمیم گرفته می شود و اطلاعیه های هر بازار در زمان دسترس بودن رنگ های جدید ارائه خواهد شد.»

بنابراین افرادی که در انتظار رنگ قرمز و بنفش ال جی G3 هستند، تنها باید چند هفته دیگر صبر کنند. هنوز معلوم نیست که اپراتورهای ایالات متحده به ارائه این گوشی هوشمند در دو رنگ علاقمند باشند. درحال حاضر ال جی G3 از طریق AT&T، Verizon و T-Mobile در رنگ های مشکی و سفید در دسترس است، در حالی که Sprint دارای گزینه های رنگ مشکی و طلایی می باشد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال