تولید لپ‌تاپ‌های کروم بوک در هند نتیجه همکاری جدید گوگل با HP

طبق اعلام مدیرعامل آلفابت، گوگل قصد دارد طی همکاری با HP برای نخستین بار در خاک هند به تولید کروم بوک بپردازذ. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساندار پیچای به عنوان مدیرعامل آلفابت در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد طی همکاری با اچ پی به زودی تولید کروم بوک در کشور هند […]

طبق اعلام مدیرعامل آلفابت، گوگل قصد دارد طی همکاری با HP برای نخستین بار در خاک هند به تولید کروم بوک بپردازذ.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساندار پیچای به عنوان مدیرعامل آلفابت در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد طی همکاری با اچ پی به زودی تولید کروم بوک در کشور هند را آغاز خواهند کرد. از طرفی دولت هند نیز با توجه به برنامه جدید توسعه تلاش دارد تا توسعه کارخانه‌ها در خاک این کشور را افزایش دهد.

کروم بوک گوگل و HP قرار است در یک مرکز با نام Flex Facility در نزدیکی شهر چنای در کشور هند تولید شود. البته شرکت HP از ۳ سال پیش تاکنون در این مرکز به تولید لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ می‌پردازد. طبق گزارش‌های اعلام شده تولید کروم بوک‌های جدید از تاریخ دوم اکتبر آغاز شده و این محصولات می‌توانند در بخش آموزش هند مورد استفاده قرار بگیرند.

سیستم عامل کروم او اس در این لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده خواهد بود. همچنین هدف از تولید آنها نیز قابلیت دسترسی پذیری داخلی برای استفاده‌های تحصیلی است. همچنین با کمک آنها افزایش استفاده از فناوری در مدارس هند اتفاق می‌افتد. برنامه جدید می‌تواند باعث رقابت بهتر گوگل در بازار هند شده و در مقابل تولید کنندگان محصولات ویندوزی نظیر دل و ایسوس به رقابت بهتر گوگل کمک خواهد کرد. علاوه بر آن استراتژی جدید به نفع دولت هند بوده و این کشور قصد دارد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تخصیص بودجه ۲ میلیارد دلاری غول‌های فناوری را ترغیب کند تا در این کشور به تولید بپردازند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال