گلکسی نوت 7 به همراه سرویس Cloud سامسونگ عرضه خواهد شد

چند هفته گذشته بود که متوجه شدیم شرکت سامسونگ علامت تجاری “Samsung Cloud Together” را در اروپا به ثبت رسانده است. در ادامه نیز متوجه شدیم که این مورد یک سرویس حافظه ابری و مجازی است که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است. اما هم اینک براساس یکی از گزارشات جدید منتشر شده […]

چند هفته گذشته بود که متوجه شدیم شرکت سامسونگ علامت تجاری “Samsung Cloud Together” را در اروپا به ثبت رسانده است. در ادامه نیز متوجه شدیم که این مورد یک سرویس حافظه ابری و مجازی است که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است.

اما هم اینک براساس یکی از گزارشات جدید منتشر شده این سرویس دوباره با نام Samsung Cloud کار خود را شروع خواهد کرد و از طرفی کار خود را با ارائه گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 آغاز خواهد کرد.

نیاز به گفتن نیست که با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند به سارگی اطلاعات خود را در حافظه ابری پشتیبان گرفته و از این رو در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشند. با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند اطلاعات مهم و حیاتی خود را در این حافظه ذخیره کرده و از هر جای دنیا به آنها دست پیدا کنند. براساس شنیده‌ها دارندگان گوشی گلکسی نوت 7 می‌توانند 5 گیگابایت حافظه ابری سامسونگ را با خریداری این گوشی به صورت رایگان در اختیار داشته باشند.

براساس آخرین خبرهای منتشر شده گلکسی نوت 7 از لایه محافظ گوریلا گلس نسل 5 برخوردار خواهد بود و از طرفی در بسته خرده فروشی این گوشی می‌توانید آداپتور USB-C به microUSB را نیز به طور پیشفرض بیابید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال