Ritot؛ صفحه نمایشش دستان شماست

تا کنون ساعت ها و دستبندهای هوشمند زیادی دیده اید. آیا مایلید یکی از آنها را روی دستتان ببندید؟ زیبایی این دستبندهای هوشمند تا جایی که شما مایل باشید انها را روی مچتان ببندید دغدغه ایست که خالقان Ritot را دست به کار کرده است. مچ بند هوشمندی که با استفاده از یک پروژکتور، نوتیفیکیشن های […]

تا کنون ساعت ها و دستبندهای هوشمند زیادی دیده اید. آیا مایلید یکی از آنها را روی دستتان ببندید؟

زیبایی این دستبندهای هوشمند تا جایی که شما مایل باشید انها را روی مچتان ببندید دغدغه ایست که خالقان Ritot را دست به کار کرده است. مچ بند هوشمندی که با استفاده از یک پروژکتور، نوتیفیکیشن های شما را روی دستتان نشان می دهد.

باید گفت نمونه های اولیه فعلی بسیار از دستبندهای هوشمند فعلی زیباتر هستند، یک حلقه ی آلومینیومی که با چرم پوشیده شده است. طوری که شاید بتوان Ritot را یک وسیله ی لوکس شناخت.

با لمس دکمه ی این دستبند یا تکان دادنش پروژکتور کوچکی که درون آن تعبیه شده روشن می شود و صفحه ای روی دستان شما نشان داده می شود. مسیج های فیسبوک، آلارم و یادآوری ها، پیامک ها و هشدار اپلیکیش های شما روی این صفحه نمایش داده می شود.

و شاید مهمتر از همه این که این دستبند هوشمند با ویندوز فون، اندروید و آی او اس کار خواهد کرد.

باتری این دستبند هوشمند پاسخگوی 150 ساعت روشن ماندن پروژکتور و یک ماه حالت استاند بای است. می توان این دستبند را مجددا بر روی پد مخصوصی که دارد، شارژ کرد.

Ritot IndieGoGo نهایی در اواخر ژانویه یا فوریه سال بعد عرضه خواهد شد. اما از هم اکنون شما می توانید یک ریتوت را با قیمت 120 دلار، و دو عدد از آن را با 200 دلار پیش خرید کنید. بعد از مدت زمان تعیین شده توسط کمپانی ریتوت با قیمت 160 دلار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال