برخی محققان اجساد بیگانگان کنگره مکزیک را تقلبی می‌دانند

برخی از محققان در مورد دو موجود غیر انسانی که در کنگره مکزیک رونمایی شد نظرات متفاوتی دارند. طبق ادعای این محققان این دو موجود غیر انسانی تقلبی بوده و در ساخت آن از استخوان‌های انسان و حیوان و پوست تقلبی به هم متصل شده، استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

برخی از محققان در مورد دو موجود غیر انسانی که در کنگره مکزیک رونمایی شد نظرات متفاوتی دارند. طبق ادعای این محققان این دو موجود غیر انسانی تقلبی بوده و در ساخت آن از استخوان‌های انسان و حیوان و پوست تقلبی به هم متصل شده، استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از جلسه مربوط به یوفوها در کنگره مکزیک و نمایش بقایای موجودات غیر انسانی واکنش بسیاری در مجامع بین‌المللی صورت گرفت. این در حالی  است که بسیاری از منتقدان این دو موجود را تقلبی دانسته و سوالاتی را از مقامات پرو در مورد مکان کشف این موجودات پرسیده‌اند.

جیمی مائوسان، روزنامه نگار مکزیکی در روز سه‌شنبه در جلسه‌ای دو جسد کوچک را در جعبه قرارداد و مدعی شد در سال ۲۰۱۷ این دو جسد را در پرو پیدا کرده که به حیات زمینی مرتبط نیستند. ابن روزنامه نگار پیش از این نیز ادعاهای مشابهی را مطرح کرده بود که جنجال‌هایی را به دنبال داشت.

یکی از منتقدان مربوط به جلسه کنگره مکزیک، رایان گریوز خلبان سابق نیروی دریایی در ایالات متحده که خود تجربه شخصی در مشاهده پدیده‌های ناشناخته هوایی داشته است. گریوز پس از این ماجرا در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد بنظر می‌رسد جلسه برگزار شده یک گام رو به عقب در مورد موضوع‌هایی از این قبیل بوده است. مائوسان در زمان ارائه نمونه‌ها اعلام کرد این اجساد در نزدیکی منطقه باستانی نازکا در پرو کشف شده و تاریخ گذاری کربنی آنها نیز توسط دانشگاه ملی مکزیک انجام گرفته است.

از طرفی وزیر فرهنگ پرو اعلام کرده است هیچ موسسه علمی در این کشور تشخیص غیر انسانی در مورد این بقایا نداده و همچنین در مورد ترک این نمونه‌ها از کشور پرو سوالاتی را مطرح کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال