سونی آپدیت اندروید 5.1.1 را برای اکسپریا Z1، Z1 Compact و Z Ultra عرضه کرد

سونی به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی را برای 3 گوشی سری اکسپریای خود یعنی اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 کامپکت و Z اولترا منتشر کرد. پیش از این، این شرکت هفته گذشته همین به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z، ZL، ZR و تبلت Z عرضه کرده بود. این اقدام سونی در حالی است که جانشینان این […]

سونی به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی را برای 3 گوشی سری اکسپریای خود یعنی اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 کامپکت و Z اولترا منتشر کرد. پیش از این، این شرکت هفته گذشته همین به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z، ZL، ZR و تبلت Z عرضه کرده بود.

این اقدام سونی در حالی است که جانشینان این گوشی‌ها معرفی شده و این دستگاه‌ها تقریباً قدیمی شده‌اند. آنچه مشخص است، سونی قصد دارد با این کار خود، پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی خود را به رخ بکشد که در نوع خود جالب توجه است.

در این به‌روزرسانی مشکل معروف Stagefright برطرف شده، امکانات و گزینه‌های جدید برای وای فای و بلوتوث در نوار اعلان اضافه شده، تم‌های جدید و آیکون‌های تنظیمات ارائه شده و امکان ادغام و همگام‌سازی شبکه اجتماعی لینکداین با مخاطبین و تقویم دستگاه فراهم شده است. همچنین در این نسخه فوکوس، سرعت شاتر و دقت دوربین بهبود یافته است.

علاوه بر این موارد، تنظیمات ولوم و حالت سایلنت هم دستخوش تغییراتی گشته و ویژگی‌هایی نظیر رویداد‌های فوری در تقویم (قابل اشتراک از ایمیل) و دریافت موضوعات روز تقویم در ایمیل اضافه شده‌اند. از این پس کاربر قادر خواهد بود که از با اتصال ساعت هوشمند سونی 3 به گوشی‌ خود، از آن به عنوان کنترل دکمه شاتر دوربین استفاده کند.

این 3 دستگاه پس از دریافت به‌روزرسانی، شماره ساخت 14.6.A0.368 را خواهند داشت. در حال حاضر این آپدیت تنها در چند کشور قابل دریافت بوده و انتظار می‌رود در روزهای آینده در سراسر جهان عرضه در دسترس قرار گیرد.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال