به زودی کاربران امکان حذف اپلیکیشن ها در گوگل پلی را از راه دور خواهند داشت

با انتشار نسخه جدید Play Services در دسامبر امسال توسط گوگل، قابلیت جدیدی برای پلی استور را شاهد هستیم که در آن کاربران می توانند از راه دور برنامه های نصب شده روی دستگاه های مرتبط با اکانت خود را حذف کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پیش از این قابلیت […]

با انتشار نسخه جدید Play Services در دسامبر امسال توسط گوگل، قابلیت جدیدی برای پلی استور را شاهد هستیم که در آن کاربران می توانند از راه دور برنامه های نصب شده روی دستگاه های مرتبط با اکانت خود را حذف کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پیش از این قابلیت نصب از راه دور اپلیکیشن ها روی دستگاه متصل به اکانت را برای کاربران فعال کرده بود. قابلیت جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا به حذف این اپلیکیشن ها بپردازند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Assemble Debug، روش کار با این ویژگی برای حذف اپ ها از راه دور از طریق پلی استور توضیح داده شده است. هنوز این قابلیت به طور عمومی برای کاربران اندروید منتشر نشده اما در نسخه جدید این برنامه دیده شد. با آپدیت جدید گوگل علاوه بر نصب اپلیکیشن روی دستگاه های متصل به اکانت پلی استور، امکان حذف برنامه ها نیز به زودی وجود خواهد داشت.

برای استفاده از این ویژگی های باید به قسمت مدیریت برنامه ها در پلی استور رفته و در آنجا دستگاه فعلی خود را انتخاب کنید. در این هنگام تمامی دستگاه های متصل به اکانت شما نمایش داده میشود. با انتخاب دستگاهی که قرار است برنامه های روی آن حذف شوند، از فهرست اپ ها، آنها را انتخاب کرده و حذف کنید. طبق اعلام منبع این گزارش، امکان مرتب سازی اپ ها بر اساس اندازه، نام و حجم آنها وجود دارد. البته به علت باگ موجود در این بخش، کلیه برنامه ها به طور همزمان نمایش داده نمی‌شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال