قابلیت جدید واتساپ امکان واکنش سریع به متون، عکس و گیف را خواهد داد

واتساپ قصد دارد به زودی یک قابلیت جدید با نام Reply Bar به پلتفرم خود اضافه کند که به وسیله آن کاربران می‌توانند به سرعت و در هر صفحه‌ای به گیف‌ها، تصاویر، متون و عکس پاسخ دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید واتساپ به نام Chanels که اکنون در اختیار […]

واتساپ قصد دارد به زودی یک قابلیت جدید با نام Reply Bar به پلتفرم خود اضافه کند که به وسیله آن کاربران می‌توانند به سرعت و در هر صفحه‌ای به گیف‌ها، تصاویر، متون و عکس پاسخ دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید واتساپ به نام Chanels که اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته امکان ساخت کانال های یکطرفه را بوجود آورده است. این ویژگی می تواند باعث ایجاد تعامل گسترده اما به صورت ناشناس شود‌. البته باید گفت این ویژگی با قابلیت‌های موجود در چت‌های کانال‌ها متفاوت بوده و کاربر می‌تواند از طریق آن محتواهای مختلف از قبیل متن، تصویر، ویدیو، استیکر و نظرسنجی را منتشر کند. حریم خصوصی کاربران و دنبال کنندگان کانال نیز حفظ خواهد شد.

واتساپ معمولا ابتدا در نسخه بتای خود ویژگی‌های جدید را بررسی کرده و در صورت عدم وجود مشکل آن را در نسخه عمومی نیز عرضه می‌کند. بدین ترتیب کلیه ویژگی‌های موجود در نسخه بتا در نهایت به صورت عمومی و در نسخه پایدار نیز وجود خواهند داشت.

نسخه جدید واتساپ بتا که هم اکنون از طریق گوگل پلی قابل دریافت است به ویژگی جدیدی به نام ریپلای بار مجهز شده است. طبق اعلام وبلاگ رسمی واتساپ کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند در صفحه کنونی به راحتی به محتواهای مختلف مانند تصاویر گیف‌ها و یا ویدیوها پاسخ دهند.

در صورتی که جدیدترین نسخه بتای واتساپ را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده باشید میتوانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. احتمالاً واتساپ به زودی این ویژگی را در نسخه اصلی نیز قرار خواهد داد. در این نسخه بتا علاوه بر ویژگی مورد نظر برخی از به روز رسانی‌های دیگر از جمله میانبر افزودن شرکت کنندگان به تماس‌های گروهی به صورت آسان و همچنین ویژگی Flow با هدف افزایش تجربه خرید درون برنامه‌ای قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال