امنیت واتساپ با استفاده از قابلیت جدید بیشتر می‌شود

نسخه بتای اپلیکیشن واتساپ که در اختیار برخی کاربران قرار دارد تنها با استفاده از ایمیل حساب این کاربران را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد ویژگی جدید که اکنون به طور محدود در اختیار کاربران قرار دارد میتواند باعث امنیت بیشتر این پلتفرم شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این […]

نسخه بتای اپلیکیشن واتساپ که در اختیار برخی کاربران قرار دارد تنها با استفاده از ایمیل حساب این کاربران را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد ویژگی جدید که اکنون به طور محدود در اختیار کاربران قرار دارد میتواند باعث امنیت بیشتر این پلتفرم شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این وب سایت Wabetainfo گزارش‌هایی در زمینه اضافه شدن تایید ایمیلی به این شبکه اجتماعی خبرهایی را منتشر کرده بود. واتساپ قصد دارد با استفاده از این روش یک لایه امنیتی اضافه در حساب کاربران ایجاد کند تا بدین ترتیب احتمال هک شدن حساب‌ها نیز کمتر شود.

البته در حال حاضر این ویژگی به صورت محدود ارائه شده و تنها کاربران نسخه بتا به آن دسترسی دارند. احتمالاً به زودی بسیاری از کاربران می‌توانند از این ویژگی در حساب کاربری خود استفاده کنند. در این فرایند کاربران تنها باید طی یک عملیات ساده ایمیل خود را تایپ کرده و کد تایید را دریافت کنند. واتساپ طی ماه‌های اخیر با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف تلاش کرده ضمن بهبود تجربه کاربران امنیت این شبکه اجتماعی را افزایش دهد.

اکنون می‌توان واتساپ را همانند دیگر برنامه‌های پیام رسان یک اپلیکیشن کاربردی در نظر گرفت که قابلیت‌های بسیار مفیدی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال