سومین پرتاب آزمایشی استارشیپ احتمالاً در ماه آینده انجام می‌شود

اسپیس ایکس منتظر دریافت مجوز پرتاب از اداره هوانوردی فدرال بوده و در صورتی که این مجوز برای ماه فوریه صادر شود احتمالاً پرواز استارشیپ در ماه آینده صورت خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس قصد دارد برای سومین بار در ماه فوریه راکت عظیم خود به نام استارشیپ […]

اسپیس ایکس منتظر دریافت مجوز پرتاب از اداره هوانوردی فدرال بوده و در صورتی که این مجوز برای ماه فوریه صادر شود احتمالاً پرواز استارشیپ در ماه آینده صورت خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس قصد دارد برای سومین بار در ماه فوریه راکت عظیم خود به نام استارشیپ را پرتاب کند‌. در کنفرانس اخیر ناسا که در آن اخبار برنامه آرتمیس نیز منتشر شد نایب رئیس بخش مشتریان اسپیس ایکس اعلام کرد در ماه جاری میلادی این شرکت استارشیپ را برای پرتاب آماده خواهد کرد. همچنین آنها امیدوارند مجوزهای پرتاب نیز در هفته‌های آتی دریافت شود.

تیم اسپیس ایکس برای آماده سازی استارشیپ تست سوم را در سایت بوکاچیکا در تگزاس انجام می‌دهد. همچنین پیش از آن تست استاتیک بوستر در مرحله اول و هوی بوستر نیز کامل شده است. این شرکت پیش از این نیز توسط ماسک از پرتاب استارشیپ سوم در ماه دسامبر خبر داده بود.

اسپیس ایکس انتظار دارد مجوز پرتاب در ماه فوریه صادر شده و سومین پرتاب آزمایشی نیز در همان ماه اجرا شود. به گفته اسپیس ایکس هدف از سومین ماموریت استارشین نشان دادن بهبود عملکرد موتورها بوده تا بتواند به مدار زمین برسد. همچنین سیستم پرواز استارشیپ برای انتقال محموله‌ها و خدمه به ماه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال