واتساپ به زودی به رابط کاربری جدیدی در بخش استاتوس مجهز می‌شود

طبق گزارش‌هایی که اخیراً توسط کاربران منتشر شده است. نسخه بتای جدید واتساپ در اندروید دارای طراحی جدیدی برای بخش استاتوس است که نشان دهنده تمرکز واتساپ روی رابط کاربری جدید برای این بخش خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید بتای واتساپ برای اندروید احتمالاً در روزهای آینده منتشر […]

طبق گزارش‌هایی که اخیراً توسط کاربران منتشر شده است. نسخه بتای جدید واتساپ در اندروید دارای طراحی جدیدی برای بخش استاتوس است که نشان دهنده تمرکز واتساپ روی رابط کاربری جدید برای این بخش خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید بتای واتساپ برای اندروید احتمالاً در روزهای آینده منتشر خواهد شد. طبق گزارشی که یکی از منابع آگاه در این مورد منتشر کرده است. در این نسخه کاربران می‌توانند برای بخش استاتوس طراحی‌های جدیدی انجام دهند.

واتساپ در بخش استاتوس روی رابط کاربری جدیدی کار می کند. این ویژگی به زودی در اختیار کاربران نسخه اندروید قرار خواهد گرفت. با کمک این این ویژگی کاربران اندرویدی می‌توانند از طراحی جدید رابط کاربری در قسمت استاتوس بهره‌مند شوند.

طبق تصویری که در این مورد منتشر شده با به روز رسانی جدید واتساپ امکان مشاهده رابط کاربری جدید برای استاتوس در این پلتفرم برای کاربران وجود دارد. احتمالاً استاتوس همچنان در قسمت بالای صفحه قرار داشته اما دیگر به صورت افقی کنار یکدیگر مشاهده نخواهند شد. علاوه بر آن کاربران بیش از انتشار استاتوس می‌توانند آن را در قالب یک تصویر کوچک به صورت پیش نمایش مشاهده کنند. بری ترتیب دیگر نیاز به باز کردن استاتوس به صورت جداگانه نبوده و تغییر ایجاد شده نیز می‌تواند مزایای زیادی برای کاربران داشته باشد.

تغییرات ایجاد شده در آینده بهبود قابل توجهی را در تجربه کاربری ایجاد می‌کند . پیش از این طرح افقی برای استاتوس باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود. اما اکنون با تغییرات انجام گرفته تصویر کوچکی جایگزین طراحی قبلی شده است اکنون باید دید آیا کاربران از این تغییرات استقبال خواهند کرد یا خیر. هنوز زمان دقیق انتشار این ویژگی برای عموم مشخص نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست چه ویژگی های دیگری برای کاربران در نسخه جدید بتا در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال