اولین لپتاپ های VAIO بعد از جدایی از سونی معرفی شدند

همانطور که می دانید سونی در سال 2013 بخش VAIO لپتاپ خود را به شرکت ژاپنی فروخت و از صحنه ی لپ تاپ ها کنار رفت. حالا این شرکت ژاپنی اولین لپتاپ VAIO را معرفی کرده است. VAIO Z و  VAIO Z Canvas اولین لپتاپ های این شرکت هستند که با نام تجاری VAIO وارد رقابت شده […]

همانطور که می دانید سونی در سال 2013 بخش VAIO لپتاپ خود را به شرکت ژاپنی فروخت و از صحنه ی لپ تاپ ها کنار رفت. حالا این شرکت ژاپنی اولین لپتاپ VAIO را معرفی کرده است. VAIO Z و  VAIO Z Canvas اولین لپتاپ های این شرکت هستند که با نام تجاری VAIO وارد رقابت شده اند.

VAIO Z که به عنوان پرچمدار این شرکت به حساب می آید، یک لپتاپ تبدیل شونده است. این لپتاپ می تواند به عنوان یک لپتاپ معمولی مورد استفاده قرار گیرد، یا این که کیبورد آن با زاویه های مختلف نسبت به صفحه نمایش به صورت عمودی قرار گرفته یا به طور کلی کیبورد زیر صفحه نمایش تا شود و فقط صفحه نمایش روبروی شما قرار بگیرد. وزن این لپتاپ 1.3 کیلوگرم می باشد و 18.6 میلی متر ضخامت دارد. پردازنده ی اینتل  Core i7-5557U به همراه 16 گیگابایت رم، این لپتاپ را جزو حرفه ای ترین لپتاپ های موجود قرار می دهد. صفحه نمایش آن 13.1 اینچ بوده و رزولوشن 2560 × 1440 نشان دهنده صفحه نمایشی با کیفیت می باشد.

sony_vaio_z_tablet_mode

به گفته ی شرکت سازنده، باتری این لپتاپ تا 15 ساعت می تواند با یک بار شارژ کامل دوام بیاورد. البته نمی توان به گفته های سازنده زیاد اعتماد کرد، اما آن ها مدعی هستند طوری سلول های باتری و صفحه نمایش را طراحی کرده اند که این مدت زمان باتری ممکن شده است. در نهایت باید گفت قیمت این لپتاپ 1600 دلار می باشد، ولی شرکت سازنده از توزیع آن به صورت جهانی و خارج از ژاپن سخنی را بیان نکرده است.

دیگر لپتاپ معرفی شده، VAIO Z Canvas می باشد که شباهت های بسیاری با لپتاپ قبلی دارد، با این تفاوت که کیبورد را می توان به صورت کامل جدا کرد؛ صفحه نمایش آن 12.1 اینچ بوده و رزولوشن آن 2560 × 1704  می باشد و با قلم مخصوص خود به بازار می آید. اگر چه هنوز شرکت سازنده، قیمت و تاریخ عرضه ی آن را مشخص نکرده است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال