ثبت رکورد جدید دانلود در اپ استور اپل

سیستم عامل بازاریابی اپلیکیشن های موبایل، Fiksu گزارشی منتشر کرده که اعلام می کند از میان 200 اپلیکیشن رایگان آی او اس، 7.8 میلیون دانلود از فروشگاه اپلیکیشن اپل انجام شده است. گفته می شود موفقیت فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس تاثیر زیادی بر این آمار داشته است از آنجایی که خریداران این […]

سیستم عامل بازاریابی اپلیکیشن های موبایل، Fiksu گزارشی منتشر کرده که اعلام می کند از میان 200 اپلیکیشن رایگان آی او اس، 7.8 میلیون دانلود از فروشگاه اپلیکیشن اپل انجام شده است. گفته می شود موفقیت فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس تاثیر زیادی بر این آمار داشته است از آنجایی که خریداران این دو مدل اقدام به نصب اپلیکیشن های محبوب بر روی تلفن های هوشمندشان کرده اند.

fiksu

بزرگتر شدن صفحه نمایش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس تاثیر بسیار زیادی بر روی موفقیت این دو دستگاه گذاشته است. اپل در حال طراحی دوباره ی اپلیکیشن هایش برای صفحه نمایش های بزرگتر است و استراتژی ها جدید برای تبلیغات پایان سال برای فروشگاه اپلیکیشنش در نظر گرفته است.

انتظار می رود اپل 71 میلیون اپلیکیشن در این فصل بفروشد که احتمالا 56 میلیون دستگاه از آنها آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خواهد بود. اگر این آمار صحیح باشد رکوردی که اکنون برای اپ استور ثبت شده بازهم شکسته خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال