سامسونگ بالاخره رونمایی کرد: با Galaxy S5 آشنا شوید

شرکت سامسونگ در کنفرانس خود در MWC 2014 رسما از گوشی هوشمند Galaxy S5 رونمایی کرد. به گزارش تحقیقستان، این محصول سامسونگ که با  سیستم عامل آندروید 4.4.2 کیت کت معرفی شده، از صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی فول اچ دی بهره میبرد و در رنگهای طلایی، سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. نکته‏ی مهم […]

شرکت سامسونگ در کنفرانس خود در MWC 2014 رسما از گوشی هوشمند Galaxy S5 رونمایی کرد.

به گزارش تحقیقستان، این محصول سامسونگ که با  سیستم عامل آندروید 4.4.2 کیت کت معرفی شده، از صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی فول اچ دی بهره میبرد و در رنگهای طلایی، سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

نکته‏ی مهم و جالب توجه در این گوشی هوشمند، وجود سنسور تشخیص اثر انگشت برروی دکمه home می باشد که از آن برای باز کردن قفل گوشی استفاده می شود و با همکاری شرکت پی‏پال میتوان در پرداخت های امن از آن استفاده کرد.

و نکته ی مهم بعدی، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این تلفن هوشمند میباشد که با استاندارد IP67 یکی از بهترین امتیازها را کسب کرده است.

این دستگاه نیز مانند سری ها قبل از پلاستیک ساخته شده، اما به نظر می رسد که از پلاستیکی با کیفیت تر و محکم تر از مدل های قبلی در ساخت آن استفاده شده است.

دوربین اصلی گلکسی اس 5 ، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که تنها در ۰.۳ ثانیه برروی نقطه موردنظر شما فوکوس می کند. سامسونگ ادعا می کند که در این بخش این دوربین به اندازه یک دوربین DSLR سریع است که باید دید در عمل چه خواهد کرد.

در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند، از پردازشگر جدید کوالکام مدل اسنپدراگون S801 (با شماره چیپ 8974AC) استفاده شده که 4 هسته‏ی 2.5 گیگاهرتزی و گرافیک ارتقا یافته‏ی آدرنو 330 که کلاک آن از 450 مگاهرتز به 578 مگاهرتز ارتقا پیدا کرده و به همراه ۲ گیگابایت رم LPDDR3 باید شاهد قدرت پردازشی بالاتری نسبت به تمام تلفن های هوشمند بازار باشیم.

پشتیبانی از LTE با پهنای باند حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، باتری۲۸۰۰میلی آمپری و قابلیت فیلمبرداری 4K از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

در ادامه مطلب از شما دعوت میکنیم تا به تماشای تصاویر بیشتر از این پرچمدار جدید سامسونگ بنشینید.

GS5_Blue_575px GS5_Gold_575px GS5_White_575px samsung-galaxy-s5-hands-on-images-005 samsung-galaxy-s5-hands-on-images-006 samsung-galaxy-s5-hands-on-images-009 samsung-galaxy-s5-hands-on-images-013

لینک کوتاه | منبع : phonearena – anandtech