فرشهایی با خواص آنتی باکتریال به بازار عرضه می شود

یک شرکت دانش بنیان ایرانی فعال در حوزه نانو به تازگی محلولی را با خواص آنتی باکتریال ، ضد بو و حساسیت تولید کرده است . طی روزهای اخیر پس از امضای قرارداد با یک تولید کننده فرشهای اکرولیک این دستاورد وارد فاز صنعتی شد. فرشهای بکار گرفته شده  در مساجد و فرشهای کودک اهداف […]

یک شرکت دانش بنیان ایرانی فعال در حوزه نانو به تازگی محلولی را با خواص آنتی باکتریال ، ضد بو و حساسیت تولید کرده است . طی روزهای اخیر پس از امضای قرارداد با یک تولید کننده فرشهای اکرولیک این دستاورد وارد فاز صنعتی شد. فرشهای بکار گرفته شده  در مساجد و فرشهای کودک اهداف اولیه این کارخانه برای استفاده از محلول مورد نظر می باشد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، این گروه صنعتی قصد کاربرد این محلول را در مرحله رنگرزی نخ و یا تکمیل فرش دارد. خواص آنتی باکتریال ، ضد بو و ضد حساسیت پس از 5 بار شستشوی فرش از بین می رود ، با اسپری کردن مجدد محلول روی فرش در منزل یا نمایندگی های شرکت برگشت این خواص  امکان پذیر می شود. قیمت پایین 50 – 30 هزار تومان برای اعمال این نوع تغییرات از سوی کارخانه تولید فرش در نظر گرفته شده است. ستاد توسعه فناوری نانو لوگویی را جهت تشخیص این محصول جدید بوسیله خریداران طراحی نموده است که در پشت فرشها نصب می گردد. شرکت دانش بنیان مذکور قصد تولید فرشها و موکتهای کندسوز و ضد اتش برای استفاده در اماکن عمومی را دارد. این محصولات در فاز تولید نمونه سازی نیمه صنعتی هستند. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال