مجسمه ی اندروید آّنبات چوبی هم جای خود را پیدا کرد!

انتظار می رفت حالا که گوگل نسخه ی جدید از سیستم عامل محبوبش را معرفی کرده یاد بودی هم از آن تهیه کند. مجسمه ی اندروید آبنیات چوبی در دفتر مرکزی گوگل در کالیفرنیا نصب شد. این روند تبدیل به یک رسم برای همه ی نسخه های اندروید شده و در حال حاضر محوطه ی فضای […]

انتظار می رفت حالا که گوگل نسخه ی جدید از سیستم عامل محبوبش را معرفی کرده یاد بودی هم از آن تهیه کند. مجسمه ی اندروید آبنیات چوبی در دفتر مرکزی گوگل در کالیفرنیا نصب شد.

این روند تبدیل به یک رسم برای همه ی نسخه های اندروید شده و در حال حاضر محوطه ی فضای سبز دفتر مرکزی گوگل پر از مجسمه ی شیرین است. همانطور که در تصویر می بینید این مجسمه همان ربات سبز رنگ معروف اندروید است که یک آبنیات چوبی بزرگ را در دست دارد. این مجسمه با همتایان قبلی اش متفاوت است در نمونه های قبلی خود ربات به شکل شیرینی تغییر می کرد اما در این مجسمه ربات اصلی هیچ تغییری نکرده است.

آندروید آبنبات چوبی برای اولین بار بر روی نکسوس 6 و 9 به صورت از پیش نصب شده عرضه خواهد شد و برای نکسوس4،5 و 7 بصورت یک آپدیت نرم افزاری ارائه خواهد شد.

به زودی شرکت ها اعلام خواهند کرد که اندروید 5 برای کدام یگ از دستگاه هایشان عرضه خواهد شد، در حال حاضر موتورلا لیست دستگاه های قابل آپدیتش را اعلام کرده است.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena